Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Rivière-du-Loup

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Apres plus de 7 jours j'attend toujours le remboursement de mon depot de garantie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Good morning Yan,Thank you for choosing to stay with us. We are sorry to hear that you have not received your deposit back. For international banks most of the time it takes 10-15 business days to release the hold on your credit card.Thank you again for taking the time to let us know about this matter.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Greetings Nicolas, On behalf of the entire staff, I am happy to hear your experience to be one that was great, and your confidence in our hotel. Thank you for providing this feedback which showcases to others the type of service we render to all guests. I do hope you return and continue to receive the great service that you have this past stay.Warmest Regards,C. Collins CHSGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Séjour en famille

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Séjour en famille. Prestations et infrastructures de bonne qualité. Personnel agréable et sympathique. Hôtel bien placé, proche de l’aéroport mais pas bruyant pour autant. Bon rapport qualité-prix.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024
The update to the room was very nice. The room was clean, comfortable and pretty quiet. The continental breakfast a lot of choices. Over all it was a good choice for us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Best Western Plus, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We’re glad you enjoyed the updated room, cleanliness, and breakfast options. It’s great to hear that you had a comfortable stay. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Best Western Plus, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Best Western Plus, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Best Western Plus, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Unique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Best Western Plus, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful feedback! Your satisfaction is our top priority, and it’s great to know we hit the mark. We can’t wait to welcome you back for another memorable stay!
4 sur 5
par un voyageur de Goose Creek

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
It was a very nice stay. We were just there over night so didn’t take advantage of pool or fitness facilities. Breakfast was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Best Western Hapeville , Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 4047638777.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Nicely updated room. Friendly service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Best Western Plus, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed the updated room and found our service friendly. We look forward to welcoming you back for another great stay.