Note fondée sur 342 évaluations de clients

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3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de RUEIL MALMAISON

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Très bon hôtel proche et accueillant et personnel sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Maria M, Gestion de l’hôtel
C'est formidable d'entendre que vous avez trouvé l'hôtel proche de Six Flags accueillant, avec un personnel sympathique. Rien n'est plus important que de se sentir bien accueilli lors d'un séjour à l'hôtel. Votre expérience positive est précieuse et je suis sûr que d'autres voyageurs apprécieront également ces qualités lorsqu'ils choisiront un hébergement.Sincerely,Maria M.Assistant General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback about our hotel. We’re delighted you stayed with us and look forward to welcoming you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback about our hotel. We’re delighted you stayed with us and look forward to welcoming you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
😃
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback about our hotel. We’re delighted you stayed with us and look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de New Castle

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback about our hotel. We’re delighted you stayed with us and look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback about our hotel. We’re delighted you stayed with us and look forward to welcoming you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Ok

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Stay was ok. The bathroom smelled like someone had been smoking in it. The front desk clerk stated that shd couldn't give ne a receipt because i booked through a third party. I have never heard of that before.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I sincerely apologize for the issues you encountered during your stay, particularly with the bathroom odor and the confusion regarding your receipt. I will have our housekeeping team address the smoking concern immediately to ensure it doesn’t happen again.Regarding the receipt, when bookings are made through third-party platforms, we are unable to provide a receipt directly as they manage all payments. However, the third-party service should be able to assist you with this.If there is anything else I can assist you with, please don’t hesitate to reach out.Best regards,Mia H.General ManagerComfort Inn & Suites near Six Flags
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Space
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback and for staying with us. I'm sorry to hear that your experience wasn't entirely positive. Your comments are valuable to us, and we'll use them to continue improving our services.If there's anything specific we could have done better or any concerns you'd like to discuss, please feel free to reach out to me directly. I’d love the opportunity to ensure your next stay is more enjoyable.Best regards,MiahGeneral ManagerComfort Inn & Suites near Six Flags
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Ice machines were on but didn't produce any ice. The room was adequate clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear about the issue with the ice machines during your stay. I understand how frustrating that must have been, and I’ll have our maintenance team look into it right away to ensure they're functioning properly.I'm glad to hear that your room met cleanliness standards. If there’s anything else you’d like to share or any additional concerns, please don’t hesitate to reach out. We hope to have the chance to improve your experience during a future stay.Best regards,MiahGeneral ManagerComfort Inn & Suites near Six Flags