Note fondée sur 371 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de RUEIL MALMAISON

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Très bon hôtel proche et accueillant et personnel sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Maria M, Gestion de l’hôtel
C'est formidable d'entendre que vous avez trouvé l'hôtel proche de Six Flags accueillant, avec un personnel sympathique. Rien n'est plus important que de se sentir bien accueilli lors d'un séjour à l'hôtel. Votre expérience positive est précieuse et je suis sûr que d'autres voyageurs apprécieront également ces qualités lorsqu'ils choisiront un hébergement.Sincerely,Maria M.Assistant General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2025 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you had a memorable stay at Comfort Inn & Suites, and we truly appreciate your kind words. Your feedback means a lot to our team, and it's wonderful to know that our efforts contributed to making your visit enjoyable.We're always striving to provide the best possible experience for our guests, and your review helps us continue to improve. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Comfort Inn & Suites in the near future!Wishing you all the best and safe travels ahead.Warm regards,Madeleine G.M.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2024
4 sur 5
par un voyageur de Satauma

Publié le 15 déc. 2024
Con I isn’t but was older rooms and hotel but good overal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay at Comfort Inn & Suites. Your kind words truly mean a lot to us.We’re committed to providing the best experience for our guests, and your feedback encourages us to continue striving for excellence. We hope to welcome you back to Comfort Inn & Suites very soon for another memorable stay.Once again, thank you for your thoughtful review. Safe travels, and we look forward to hosting you again!Warm regards,Madeleine G.M.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Hello Ashley,Thank you for your response. I appreciate your commitment to improvement, and we look forward to you seeing the changes during your next visit.Thank you,Madeleine G.M.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Nice place to stay for work or travels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Hello Ben,Thank you for your positive review. We appreciate your feedback about our hotel and look forward to making your next stay even better. If there’s anything specific you’d like to share or suggestions you have, please let us know.Thanks,Madeleine D.General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Hello Ms. Shuronda,Thank you for your response. We appreciate your commitment to guest satisfaction. If there’s anything specific, we can do to improve or address your concerns, please let us know. Your feedback helps us provide a better experience for everyone!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Hello Ms. Rubie,Thank you for your response. We appreciate your commitment to guest satisfaction. If there’s anything specific we can do to improve or address your concerns, please let us know. Your feedback helps us provide a better experience for everyone!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Madeleine G.M., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and hope look forward for your return.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia