Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 juin 2018 sur Hotels
par frederic de Lognes
Sejour atl
Publié le 28 févr. 2016 sur HotelsHotel assez propre, avec piscine intérieure, mais un petit dejeuner pas tres élaboré et un personnel pas toujours accueillant. Une tres bonne literie, malgré quelques tâches sur les draps
par TEDDY de guadeloupe
Publié le 11 août 2015 sur Hotels
hotel correct personnel agréable
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Pool not available, pod smoke and cigarettes' smoke all around, place dirty and run down.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad to hear that your room was clean and roomy and that the kids enjoyed it.However, we regret to hear about the issues you encountered with the pool being unavailable and the presence of smoke and general cleanliness. Your comments are invaluable to us as we strive to improve our services. We will address these concerns promptly to enhance the experience for our future guests.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
1 day staying was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're pleased to hear that you had a good experience during your one-day stay. If there's anything specific we can do to make your next visit even better, please let us know.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Low budget
Publié le 4 août 2024 sur HotelsHot, thin towels, no beverages with breakfast besides coffee, ants, urine stains in sheets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I apologize for the issues you encountered with the towels, breakfast, and cleanliness. This is not the standard we aim for, and we will address these concerns with our team immediately. Your feedback is valuable, and we appreciate you bringing these matters to our attention.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,“Thank you for the fantastic review! We’re thrilled that you had a perfect experience with us. We hope to see you again soon!”Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Couldn’t leave food around for long or it will be attacked by ants…elevator was alil shaky and the beds were alil high to get up on, had my mother whose in her 70s and 4’10 was hard for her to get in bed… but it was decent had a bunch a restaurants 5 mins away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. I'm glad you found our location convenient with nearby restaurants. I’m sorry to hear about the issues you experienced with ants and the elevator, and I apologize for the difficulty with the bed height. We’ll be sure to address these concerns to improve our guests' comfort.Thank you again for your comments. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Hotel Manager