Note fondée sur 648 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2019 sur Hotels
À l’accueil la personne n’avait qu’une idée en tête les déchets dans un sac, de crainte que nous n’ayons pas compris elle nous l’a répété 3 fois ....... Nous n’avons passé qu’une nuit et nous n’y reviendrons pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roger, Thank you for coming to us with your concerns. First, we apologize sincerely for front desk service that wasn't up to our usual high standards and we'll discuss your comments with our attendant in order to improve upon that. It saddens us to learn that this has discouraged you from returning. We hope your travels were pleasant nonetheless. Your input is valued and we hope you'll consider allowing us an opportunity to make this up to you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Was a simple and convenient place, staff were friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abbey,Thank you for your feedback! We're glad to hear you found our location convenient and enjoyed the hospitality of our team. We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Horrible experience, will never visit again. The wallpaper had holes in it, the shower head was not secure on the wall, and found a live roach running around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan,Guest satisfaction means everything to our team, so while we thank you for being our guest and sharing your feedback, we are very disappointed to see that you were not pleased with your stay. Feedback helps us make effective changes, so we will be sure to review your comments with our team. We're grateful for your time and wish you safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Didn’t like room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda, Thank you for sharing your feedback. It is upsetting that you did not like your room. We hope to have another opportunity to host you, ensuring a room that better suits your preferences and a more enjoyable stay overall.
5 sur 5
par un voyageur de Covington

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia