Note fondée sur 991 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien, thank you so much for your valuable feedback. It gives us immense pleasure to understand that you were happy with your stay and we look forward to hosting you soon! Best Regards, Days InnCustomer Care Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Le service de navette (gratuite) pour l'aéroport a été fort apprécie!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, we're thrilled to hear that you found our complimentary shuttle service to the airport helpful during your stay! Providing convenient amenities like this is part of our commitment to ensuring a smooth and enjoyable experience for our guests. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back for another great stay in the future.Best Regards, Days InnCustomer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Étape de transition

Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel proche de l aéroport en transit, petit déjeuner minimaliste, navette gratuite pour l aéroport domestique au retour, difficile à trouver à l arrivée. Les avions passent au dessus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Cher invité, merci beaucoup pour vos précieux commentaires. Bien que nous soyons heureux que vous ayez choisi de rester avec nous, nous sommes tristes de savoir que votre expérience n'a pas été à la hauteur des normes habituelles. Nous sommes désolés de constater à partir de vos commentaires que votre séjour dans notre hôtel n'a pas été tout à fait parfait, et nous nous excusons pour les lacunes que vous avez rencontrées au niveau de notre service. Nous prendrons des mesures pour résoudre les problèmes que vous avez mis en évidence afin que de tels incidents ne se reproduisent pas. Si vous revenez avec nous, sachez nous informer de tout ce que nous pouvons faire pour améliorer n'importe quel aspect de votre séjour, et nous ferons tout notre possible pour vous offrir le meilleur séjour possible ici. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement pour un meilleur séjour.Best Regards, Days InnCustomer Care Team
3 sur 5
par un voyageur

une nuit en attente de prendre l'avion

Publié le 11 nov. 2022 sur Hotels
Chambre fonctionnelle et propre. Bien que ce soit à coté de l'aeroport, l'hotel devrait être mieux insonorisé. Pensez à prendre des bouchons d'oreilles, les avions passent très bas au dessus de l'hotel puisque l'aeroport est de l'autre coté de la route ! Un restaurant serait un plus. offre de déjeuner très réduite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. Please know that we will be looking into this. We appreciate your feedback and we hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2024
Really bad neighborhood. Room should be updated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par Days inn support team, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We understand that the surrounding neighborhood can influence our guests' overall impression, and we strive to provide a safe and welcoming environment for everyone. Your feedback regarding the room's condition is also appreciated, and we’re actively working on updates to enhance the comfort and modernity of our accommodations.Your input helps us improve, and we truly value your comments. Should you give us another chance in the future, we’d love the opportunity to provide you with a much better experience.Warm regards,Days inn support team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Lesly, thank you so much for your stellar rating! This means a lot to us. We hope you enjoyed your visit and look forward to welcoming you back the next time you visit the area. Best Regards, Days InnCustomer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate the awesome rating that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards, Days InnCustomer Care Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kendrick, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality. Best Regards, Days InnCustomer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Yahima, we're ecstatic to receive your positive rating! Thank you for choosing our hotel, and we're thrilled that you had such a positive experience. We look forward to having you back with us soon! Best Regards, Days InnCustomer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, thanks for your positive and generous rating. We feel glad to know that your time with us was great, and we look forward to hosting you soon! Best Regards, Days InnCustomer Care Team