Note fondée sur 919 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien
Publié le 18 avr. 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Claire, we are delighted you had an outstanding stay at Extended Stay America and that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur de Milwaukee
Hotel très médiocre
Publié le 12 sept. 2016 sur HotelsJe ne conseille pas cet hôtel.
Mes amis et moi ne nous attendions pas à une chambre luxueuse mais de là à ce que ça sente le poisson pourri à l'intérieur et pendant toute la nuit nous a guère enchanté.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Nice and quiet. Outdated, 1998.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
As soon as we walked in room smelled weird.. stains in carpet.. and dead roach in bathroom.. ended up leaving at 2 am. Constant people running, jumping, slamming doors.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jefrey, Thank you for sharing your remarks. Our main motto is to serve our guests with a clean and comfortable atmosphere. Please accept our apologies for not making it this time. Also, we have strict quality control standards to prevent a situation like yours, but the room conditions you described are unacceptable and not representative of our quality standards. We will address this, and our housekeeping team will review the room. Further, we will instruct them to double-check the rooms before delivering them to the guest. We invite you back to experience the stay you expect and deserve. Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
La Reservación era para una Habitación con 2 Camas, pero cuando llegamos al lugar no tenían nuestra habitación de 2 camas, tuvimos que quedarnos 2 adultos y 2 niños en 1 sola cama. No es amigable el personal, las condiciones son pésimas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Javier, Thank you for sharing your feedback. We apologize that the requested room type was unavailable, and we regret any frustration and inconvenience caused. We do everything possible to honor requests; however, depending on our occupancy, it is only sometimes possible. Further, we are sorry that the room had issues and that you were uncomfortable. Your remarks will be discussed and shared with the team so that we can take action. Our front desk is always available to help you. We are very grateful for your patience. We hope to have an opportunity to show you the enhanced stay we are committed to providing every guest.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia