Note fondée sur 919 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Expedia
J'ai loué 2 lits il ne pas changer pour un li (dans les autres j'avais loué un lit il mont dis il ny pas dun lit et moi j accepté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Gwynne, Gestion de l’hôtel
I tried to translate what you wrote, but I do not quite understand what happened. Can you call the hotel?
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par Gwynne, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the perfect score. That is always the goal for all of our guests. Have a great day!!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I was pleasantly surprised by how nice it was because the price was great. We did have a couple of minor complaints. We couldn't turn the lights on (turns out they were unplugged behind the bed) and the tv had no reception. In both cases the people on duty could not fix the problems. We figured out the light problem on our own and fiddled with the tv until we got reception.
The breakfast was very good and the people who took care of that were lovely and kind. I'd stay here again.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Below Hampton average stay
Publié le 9 août 2024 sur HotelsHad typical Hampton standards. Location was difficult to access and almost got into accident as main entrance is feet from complex 4way intersection for freeways especially coming in at night. Also morning breakfast ran out of food and coffee during peak hour
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels