Note fondée sur 2 290 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Hôtel à bannir, personnel odieux
Publié le 21 avr. 2024 sur HotelsJe voyage au moins 100 nuit par an pour le travail, je n’ai jamais mis un tel avis. Deux chambres pour deux nuits, voyage d’affaires.
Hotel vieillissant, moyennement entretenu. Le personnel de l’accueil était assez peu agréable. Limite poli.
En ouvrant la porte de ma chambre, je me rends compte que ma chambre est déjà occupée. Heureusement la personne n’était pas à l’intérieur. Je redescends donc pour un changement de chambre. Pas d’excuse. Les chambres sont vieillissantes, salle de bain vieillotte. Chambre extrêmement bruyante au 20e étage avec un niveau d’insonorisation proche de zéro. Check out avec la même impolitesse que le check in. L’ensemble pour 150 $ la nuit et 35 $ de petit déjeuner par personne. Plus jamais !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeremy,Please accept our apology for any inconvenience you experienced while staying with us. It's deeply concerning to hear about the mix-up with your room assignment. Please know we strive to maintain a high standard of cleanliness and hospitality throughout our property, and we regret that we did not meet these standards during your stay. Your concerns are valued and will be addressed with our team immediately to ensure we are meeting the expectations of our guests going forward. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back with the exceptional stay you truly deserve in the future.Sincerely,Brad Koeneman,General Manager
par un voyageur
Je ne reviendrai pas chez Hilton
Publié le 19 avr. 2024 sur HotelsAu-delà du fait que l’hôtel est vieillot, loin d’un 4 étoiles et que la propreté laisse à désirer, le personnel est désagréable. J’avais systématiquement l’impression de déranger, le niveau de service est donc entièrement à revoir. Les seules personnes aimables que j’ai croisé étaient celles en charge du ménage qui étaient polies et aimables, chose rate dans cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Your comments are important to us. We're very disappointed to hear about your concerns about our accommodations and the lapse in cleanliness and service you encountered. You can rest assured we've shared this feedback with our entire team to determine where improvements can be made. Thank you for letting us know your thoughts, and we wish you safe travels on the road ahead.Sincerely,Brad Koeneman,General Manager
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
L’insonorisation est vraiment mauvaise, on entend bien ce qui se passe dehors (autoroutes. Intervention policière…). Les lits sont mous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-France, Thank you for taking the time to share your honest thoughts. We regret to learn that you were not fully satisfied with your experience. Your comments about noise are understood, and we are definitely aware that this is an opportunity for us to grow. It was a pleasure having you here, and we hope you enjoyed your time in Atlanta. Sincerely,Brad Koeneman,General Manager
par un voyageur
Publié le 10 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par FrontOfficeManager, Gestion de l’hôtel
Dear Pascale,
Thank you for choosing the Hilton Atlanta and for the perfect 10 review! I look forward to welcoming you back on your next visit to the city!
par un voyageur
Publié le 6 déc. 2024
We were informed the day off that there would be no hot water from 10pm to 7am for some type of maintenance. We had to use the coffeemaker to wash our faces and try to get ready on time. Made us late! No compensation or remuneration was offered. What an experience!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Margaret,Thank you for taking the time to share your review. We understand your frustration and apologize for the inconvenience. We always aim to minimize disruptions, and your feedback helps us improve for future guests. We hope to have the chance to better serve you next time.Sincerely,Brad Koeneman,General Manager
par un voyageur
Publié le 5 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2024
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lynne,Thank you for choosing Hilton Atlanta. We're thrilled you thoroughly enjoyed your stay and hope you return soon.Sincerely,Brad Koeneman,General Manager
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Good overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John, Thank you for taking the time to leave a review. We're happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back in the future. Sincerely,Brad Koeneman,General Manager
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels