Note fondée sur 851 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
No pool, outside the Room is Smell no good. The Room is clean but the other service its not good. No coffe inside the machine.The pool its not focntional and the people hôtel have dont Idea why the pool its not fonctional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Audrey-Anne, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur de SAINT DAMIEN DE BUCKLAND

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Larence , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Motel 6! Please come again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
This was the worst experience I’ve had with a hotel in my life and Expedia did nothing to help. Beware
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
My carvwas broken into, they did want to pay, but u have to pay for parking.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

enjoyable stay

Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
We had a good stay and the customer service rep was very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6