Note fondée sur 673 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Jean-Yves

Bon rapport qualité/prix

Publié le 28 oct. 2017 sur Hotels
Tout le personnel a été très aimable. Endroit pour déjeuner très petit. L'hôtel est en rénovation mais on n'a pas été dérangés. Très bien situé dans notre cas.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brian Jefferies, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! I am glad you had a pleasant experience with us. We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brian Jefferies, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I hope you return soon so that we can improve on the things that made your stay less impressive as we aim to go higher and above to improve each experience for any of our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Stay Away!!!!

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Dirty room dirty linen no room service could not get assistance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jazmine,We regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
We booked through Expedia but the hotel was already sold out with no rooms available. We were charged nearly $250 for nothing. No room at the inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Brian Jefferies, General Manager, Gestion de l’hôtel
Mr. Morton, there must be some mix up. You did stay at our property as you cancelled the Expedia reservation and came back to book directly with us. I would love to have a conversation about this matter to understand the mix up. We want all of our guests to have the best experience possible.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Brian Jefferies, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! I hope you give us another chance to make your next stay a 5 star event!
4 sur 5
par un voyageur

Good experience

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
To be a motel, i like the fact that it has a big fridge and microwave, tv, and comfortable beds. What i love the most were the shower water pressure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ana Elizabeth,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Cigarette burn holes in the sheets, spiders, and a lack of good cleaning…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Calvin,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
The Property was Ok. Could use a good cleaning in the bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur de AGUADULCE

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Típico motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6