Note fondée sur 698 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Jean-Yves

Bon rapport qualité/prix

Publié le 28 oct. 2017 sur Hotels
Tout le personnel a été très aimable. Endroit pour déjeuner très petit. L'hôtel est en rénovation mais on n'a pas été dérangés. Très bien situé dans notre cas.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
My stay was great. Miss Rihanna is a rockstar.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
This property is ridiculous. I had a room with two queen beds. I was told that I needed to check out a few hours after arriving on the first day because I had to many people in my room. There were 2 of us. In a room with 2 beds. This property also likes to stand outside doors and be nosey about what people are doing. I was eating some food that we had delivered through UBER Eats, I was told that we were trafficking drugs because the soda can made noise when opened. Absolutely could not recommend that a place go bankrupt more. Lawsuit for discrimination and theft is pending.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Martin,Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Pricing, Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
The management is beyond intrusive and overly concerned with who is in legitimately rented rooms and why they are there. News Flash: Just because you do criminal things, doesn’t mean everyone does.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Crackhouse and the staff to match. The only motel I’ve ever stayed at that was worse was The Olive in Los Angeles.