Note fondée sur 814 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Diamonique, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
In room 105 there is extreme mold growing throughout the bathroom. And the roaches have taken over this entire motel6.
This place is highly unsanitary and unsafe for anyone’s occupancy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sean, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Evelyn, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
the hallway smelled of pee and dogs cause it was a bunch of big dogs there as well , very dirty room and bathroom had to clean it before I even used it very seedy hotel and random women and men outside all hours of the night smelling of weed as well , owner very disrespectful and I do mean very rude and unprofessional as well
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Never Again!
Publié le 5 sept. 2024 sur HotelsDidnt have anything in the room like desk, chair. Handicap shower with no tub, refrigerator door was brooken, TV screen had discoloration.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Anthony,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tomi, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6