Note fondée sur 804 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
69 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Property not clean and they didn't even provide towels and soap
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mouloud, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Walked in or room, turned around and left
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mark, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Convenient to everything in the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nemiah, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
This motel is terrible and unsafe!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yolanda, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
I knew better when I booked this I had no intention to stay the night but I couldn’t do a turn around and drive . I honestly just wanted rest ! The entire building is SMOKED OUTTA & SMELLS . I was scared walking to the room ! No a/c entering the lobby ! A/c in the rooms sounding like it was someone screaming from it . Curtain rods ripped down so half the curtain was open the entire night ! Box springs on the beds look like they was in mud . The extra clean whote sheets I requested was dirty and had stains . I did have a blanket in the car since I drove to Decatur Georgia ! I slept for 4 hours of & on them I couldn’t take it anymore . Checked out at 5am the next day ! Definitely need improvement. People is actually living there like it’s their home .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Denecia,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6