Note fondée sur 876 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
I open my door to Creation not a hallway. I did not have to walk through the whole building to get to fresh air.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Laverne,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Honest and friendly service

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Great check in experience , very accommodating. I had called an hour prior to see if I could check in early and they were very polite in the phone and assured me they had a room with two beds available for early check in. When I arrived it was just as they had told me. As it should be , yet seems rare these days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Harrison,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The worst experience I had with motels. Couldn’t even sleep from noise and outside light coming through window.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Khalid,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Promise, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Everything was worn out, barely functioned. Not maintained well. Needs more TLC
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Justin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicole,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6