Note fondée sur 876 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
I open my door to Creation not a hallway. I did not have to walk through the whole building to get to fresh air.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Laverne,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. Maz K.#Team6
par un voyageur
Honest and friendly service
Publié le 28 août 2024 sur HotelsGreat check in experience , very accommodating. I had called an hour prior to see if I could check in early and they were very polite in the phone and assured me they had a room with two beds available for early check in. When I arrived it was just as they had told me. As it should be , yet seems rare these days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Harrison,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The worst experience I had with motels. Couldn’t even sleep from noise and outside light coming through window.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Khalid,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Promise, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Everything was worn out, barely functioned. Not maintained well. Needs more TLC
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Justin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicole,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6