Note fondée sur 254 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
79 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
I paid for king bed room I was given a twin bed I hv for discount clerk stated no.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ratasha, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Motel 6 the s***😂

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
What I like the most about this hotel is that the ppl are genuinely friendly!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William, Thank you for the amazing rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
A guy named Jay is the manager here and he always gives his best at accommodating me and my family each stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
My room was nasty dirty sheets tv wasn’t working or the hotel phone and loud noises
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cristal, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Gary,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Nice people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Teresa,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6