Note fondée sur 173 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Irene,Thank you for the perfect rating! We’re thrilled to hear you had a fantastic stay. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
It's good in room. The room little bit smell different. Service is good. Good something. It's not comfortable with beds. My back was pain because the bedroom are small not comfortable lay.
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
The only thing I like i having a place to pack my truck thats all
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur de STONE MOUNTAIN
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
The lady at the front desk raised her voice trying to find out why we were leaving. We checked in on 11/25 to stay until 11/27. That night, it was extremely loud, somebody arguing and yelling and management did nothing. The beds aren't big enough for 2 people. Bathroom tile looked like it was ready to fall out. I requested a partial refund for the second night and was denied after explaining my concerns. Still nothing
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia