Note fondée sur 896 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2023 sur Expedia
La mauvaise senteur en rentrant dans la chambre, pas de fer a repasser,, pas de déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay at our hotel. We have instructed our maid staff to review your stay and provide irons in your room. Thank you for your feedback.
par un voyageur
Beaucoup de bruit
Publié le 5 juin 2014 sur Expedia
Contre : Petits déjeuners à minima.
Hôtel situé à proximité d'une route à grand passage, très mauvaise isolation phonique.
par un voyageur
Drugs, drugs, drugs
Publié le 15 août 2024 sur HotelsIt's a hotel, but the traffic in and out is curious. We suspected drugs, then proof was delivered in the form of a crack pipe, and someone's baggy with syringe/spoon/torch lighter found on steps and parking lot. We left that night, and the gave us zero refund. If Rodeway pops up in your Hotel search...RUN AWAY!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We sincerely apologize that your stay fell far short of the standards we expect.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The tub had to much rust in the bottom making it uncomfortable and not healthy to touch. The ceiling was full of mold and falling in. I am a asthma patient there fore I was very uncomfortable and annoyed with the conditions but they wouldn't refund me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We sincerely apologize that your stay fell far short of the standards we expect.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Sunny, Gestion de l’hôtel
We appreciate you letting us know what you enjoyed. We hope to welcome you back again soon so we can continue to impress you. In the meantime, if there's ever anything we can do for you, please don't hesitate to ask.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We sincerely apologize that your stay fell far short of the standards we expect.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We sincerely apologize that your stay fell far short of the standards we expect.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
We appreciate you letting us know what you enjoyed, and it helps us focus on continuing to deliver exceptional service.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Sunny , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We sincerely apologize that your stay fell far short of the standards we expect.