Note fondée sur 406 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

clean but stinky

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
The room was clean, but when we walked in the building it smelled like weed.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
The hotel itself was fine, but the dishwasher was inoperable for our visit which made it less convenient to cook and eat in the room during our stay. The issue was discovered the first evening and reported, then reported again the following morning. A maintenance person showed up that second day, attempted to resolve then left stating they would return, this never occurred. As we were leaving the machine began to leak a large amount of smelly, dirty dish water flooding the kitchen area. Upon closer inspection there were exposed electrical wires poking out from the bottom of the machine and it was missing the cover panel which would have prevented the wires from being a shock danger. An additional unrelated issue was the pool being out of service, it's allegedly going to be online next week. Parking was good and it's in a nice area, the breakfast area was small but decent.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Simple lodgings

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Comfortable all in order and as expected.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Charles Raiford, Gestion de l’hôtel
Hello Vanesha,We apologize for your stay not being as good as you hoped. Please accept our apology.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible and Dishonest

Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
Beware of Mr. Charles in front office he’s dishonest and a lair. Ladies have a male with you he prey on women and DO NOT put a card on file. They take whatever they want!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Charles Raiford, Gestion de l’hôtel
Hello Vanesha,We apologize for your stay not being up to your satisfaction. We truly apologize for any inconvenience.