Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Super mais…

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Superbe hôtel les chambres avec coin cuisine sont belles. Un peu bruyant si chambre sur boulevard. L’accueil un peu perdu avec les resa payées d’avance , se sont servis sur carte pour un double règlement, com compliquée même en parlant anglais..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Crystal, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to thank you for your positive feedback. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. We look forward to hosting you again for your future stays in the Atlanta area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The employees and valet were great! I booked a wheelchair accessible room or what I thought was and it was absolutely not wheelchair accessible. The balconey and shower borh had steps into/out of them. We made it work. Overall very nice place, would stay there again. No vending machines available either.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Great Staff, nice rooms, clean hotel

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Room was clean, staff was amazing!! every one of them from valet, front desk, security and restaurant, they were all helpful / friendly and generally cared. Don't find that to often. Only real negative was the personal that hangs out around the outside, which unfortunately cannot be controlled.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Nearly everything we wanted to do was about 15 minutes of walking, very nice to not have to worry about driving. If we needed to drive the valet service was amazing and being timely in retrieving our vehicles. Super repectful. Liz at the front desk is top notch and helped me through alot of booking issues caused by Expedia