Note fondée sur 882 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2024
This was another one of those old delapidated hotels that Wyndham slaps their name on, shave some laminate flooring, new sinks and thinks we’re going to say wow. Floor so uneven my sock kept catching on it, popcorn ceiling with water damage and chipping/falling off, poor AC unit for the size and to top it off no cold water. All the faucets just dispensed hot water. I guess you get what you pay for.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Very out dated, pictures look better than what it looked like. Elevator was sketchy and hasn’t been inspected since 2023. Sink in bathroom was leaking all over the floor. Shower doesn’t drain. Breakfast was scrambled eggs and peppered potatoes biscuits and gravy. Was better than most places we’ve had complimentary breakfast.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The smell was terrible, smell like Mike in the hall ways and rooms also a mildew smell through the whole building.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Great stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff clean hotel.