Note fondée sur 853 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Les chambres sont propres, le lobby est vraiment du a etre rénové, déjeuner a amélioré. Bon rapport qualité, prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.Kind regards,John
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,John
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
Lit confortable, bonne douche. Ne comptez pas sur la piscine, elle est fermée depuis la pandémie ainsi que la salle pour le petit-déjeûner qui est devenu pour emporter (bagels, fromage a la crème et muffins) et cafetière dans la chambre. Dans l'ensemble nous avons apprécié notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Gerald, thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,John
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Il n'y a pas eu de service aux chambres pendant 3 jours ni même pour les serviettes!!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Trouver vous un autre hôtel que celle là......déjeuner dans un sac de plastique...l'hôtel aurrais besoin de rénovation......je suis sur que pour le même prix vous allez trouver mieux ailleur.....allez-y....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par John, Gestion de l’hôtel
Dear michel, we would like to thank you for taking the time to complete our online survey. We always try to provide clean & comfortable rooms to our guests at a reasonable price. We clearly mention on the website that we provide Grab & Go breakfast .Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Kind regards,John
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, John
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
It's a good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Oussama, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Dear George, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur de Philadelphia

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
I enjoyed the hot tub next to the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Dear tonya,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Brittany, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,