Note fondée sur 897 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
No
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Eric, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. Should you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our management team directly. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Bon personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello WENDY,Nous sommes ravis d'apprendre que notre personnel vous a laissé une impression positive. Votre satisfaction est notre priorité et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vicky,Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
- La réservation disait : que les déjeuné était inclus, finalement, il n'avait aucun déjeuné à cet hôtel. - La réservation disait : Ils n'on JAMAIS nettoyé la chambre en 5 jours, Aucune serviette, aucune débarbouillette n'ont été changé. Un des murs as été sali par une longue coulisse non nettoyée. En 5 jours, aucune fois le plancher a été balayé. - La personne à l'accueil était très impoli.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2022 par Linda M, Gestion de l’hôtel
We are sorry that your experience with us was not a good one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Debbi, We appreciate your recent stay at our hotel. If you have any specific feedback, we encourage you to kindly reach out to us directly. We value your experience and look forward to welcoming you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The manager was rude, the place nothing like the pictures, it was dirty, smelled like smoke, big hole in the bath tub covered with a patch, the floor was dirty, dust everywhere. We asked for more coffee for the coffee make and was told no. Worst place we ever stayed at.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Delores L, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience during your stay. We encourage guests to communicate directly with the hotel management for any concerns to ensure they are addressed promptly and effectively. Thank you for bringing this to our attention.
2 sur 5
par un voyageur

Mold all over

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
moldy bathroom, moldy walls and dirty shower curtins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. We take all guest concerns seriously and will address this matter with our housekeeping team to ensure our high cleanliness standards are maintained. Your input helps us improve our services for future guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Very comfortable bed!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello YOLANDA,We are delighted to hear that you found our beds comfortable during your stay. We strive to provide our guests with a cozy and relaxing environment to ensure a restful night's sleep. Should you need any more information or assistance, please feel free to reach out.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kristen,We appreciate you choosing our hotel for your stay. Please feel free to contact us directly to share any feedback you may have so we can further improve our services.