Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Breakfast included ... but not in reality

Publié le 29 déc. 2017 sur Expedia
Don’t look underground the beds ... never saw so much dirt there... As for the breakfast: only a very few tables, people have no other choice than stand up and eat. We came at 8:30, almost nothing to eat except a couple of yoghourts and dôme cereals. Really not worth the price ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2018 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. We know just how valuable your time is and appreciate your feedback. We understand that all of our guests have different needs and we do sincerely make it our daily goal to exceed the expectations of our guests, and I apologize that for you this was not the case.
4 sur 5
par Sylvain

Publié le 8 janv. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your great feedback.
4 sur 5
par N.Cloutier de Charlevoix QC

Great hotel !

Publié le 23 mars 2014 sur Hotels
It's a nice place to stay if you plan to go to Legoland. Clean and cozy. The breakfast was great and the kids love the waffle machine.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
The manager was very nice and professional. The lady that was putting the food out for breakfast was using her bare hand to arrange the biscuits, I think that was nasty. Other that than that, the staff were very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback and recommendations after your recent stay here at our establishment. We are excited to hear that you truly enjoyed your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Light bulbs not working in bathroom on arrival, advised front desk and was told someone would fix it, no one came, I was there for 3 nights
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us your experience. I can assure you that your feedback regarding this situation has been communicated to the staff and management. I hope you will revisit us in the future.
5 sur 5
par un voyageur de San Lorenzo

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Muy bueno, limpio y su personal excelente. Siempre tenían una sonrisa y un trato muy amable. El desayuno espectacular.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for great review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for the guest review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Staff was an amazing and the room was outstanding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review!