Note fondée sur 1 055 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Celine for the kind comment we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Superbe hôtel bien situé pas trop loin du centre-ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Stephane for the top marks we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Hôtel vieillissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Marc for the review we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Grand hôtel très propre situé non loin du centre ville accessible à pied.
Nous avons apprécié le petit déjeuner très complet et aussi le parking gratuit avec un code.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Guy for the top marks and kind feedback around our parking and breakfast. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Bernhard for the top marks we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Bernard for the top marks the team and I look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
par un voyageur
Bien confortable est bien situé
Publié le 6 nov. 2023 sur HotelsSuper hôtel avec des grand chambres. Grand choix au petit déjeuner. Seul b- moll: que une machine à café pour autant de personnes qui tombait en panne constamment. Café imbuvable.
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
A bit outdated establishment but clean.
Staff borderline cordial, not too knowledgeable (excursion, restaurant recommendation apart from the hotel one, bus)
Reproach of the concierge for not going directly with him for the tour bus (sorry if it was simpler and cheaper to go through Expedia)
Room-service delivery person careless when I asked about the presence of mayonnaise in the sushi rolls as my son is highly allergic to egg. He answered I don't know I guess not and he couldn't care less and left as quickly as possible. My son took a bite and yes there was mayonnaise. The lady at the reception who took the order had kindly checked while I placed my order and, not her fault, there was no mention of egg on the menu. When I called her back to tell her that my son would not eat the sushi, she said she would take it out of the invoice but when I checked-out it was not done. I had to explain it to the receptionist who did not trust me obviously. Now I receive the invoice by mail - which she could not present to me upon c/o because the computer had to be rebooted and only a small discount was applied. Anyway not the best service.
Also I was sick right after eating at the hotel restaurant, maybe a coincidence, I don't know.
Overall not the most amazing experience. Disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Veronique for your feedback I am sorry for the issues you experienced. I have followed up with the team accordingly and we look forward to showcasing the improvements on your next stay with us.
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Michel for the top marks we hope to welcome you back to the hotel in the near future.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par James , Gestion de l’hôtel
Thank you Eric for the top marks we hope to see you again soon.