Note fondée sur 958 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ibis budget serré, qualité médiocre.

Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
L'hôtel est bien placé au centre ville a côté de la skytower. Le personnel très aimable nous a bien renseigné. La chambre est minuscule avec une seule chaise, la salle de douche/WC n'est pas pratique. La kitchenette n'a ni assiettes ni couverts ni casserole, impossible de faire un repas. Le quartier est très bruyant.et sans isolation, impossible de dormir tranquille ! Le petit déjeuner inclus est au café du coin (personnel très sympathique).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Blair Morten - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,Thank you for choosing to stay at ibis budget Auckland Central. I appreciate you taking the time to complete an online review.We take pride in creating a rewarding experience for our guests, with particular focus on our service, facilities and overall experience, therefore it is disappointing to read that we have not quite met your expectations during your stay.Thank you again for taking the time to share your experience. The team and I truly look forward to once again welcoming you back to ibis budget Auckland Central in the near future where there will always be a warm welcome awaiting your arrival.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
Basic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Blair Morten - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,Thank you for choosing to stay at ibis budget Auckland Central. I appreciate you taking the time to complete an online review.We take pride in creating a rewarding experience for our guests, with particular focus on our service, facilities and overall experience, therefore it is disappointing to read that we have not quite met your expectations during your stay.Thank you again for taking the time to share your experience. The team and I truly look forward to once again welcoming you back to ibis budget Auckland Central in the near future where there will always be a warm welcome awaiting your arrival.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Blair Morten - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for choosing to stay at ibis budget Auckland Central. I appreciate you taking the time to complete an online review.We take pride in creating a rewarding experience for our guests, with particular focus on our service, facilities and overall experience. I am delighted to read that you enjoyed your experience with us. Rest assured that your ratings and comments has also been shared with the team who were very happy to have been able to contribute to your comfort during your stay.Thank you again for taking the time to share your experience. The team and I truly look forward to once again welcoming you back to ibis budget Auckland Central in the near future where there will always be a warm welcome awaiting your arrival.Regards,Blair MortenHotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Prix compétitif mais propreté pas au RDV

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
Hotel bien placé dans le quartier des affaires. Le prix est compétitif mais cela ne justifie pas l'état de propreté de la chambre. Un rideau de douche moisi, un rebord de fenêtre du plan de cuisine et son rideau sales et un ascenseur sur les deux resté avec un sol très collant tout le temps du séjour. Le petit déjeuner à prendre dans un bar un peu plus haut est correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Blair Morten - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,Thank you for choosing to stay at ibis budget Auckland Central. I appreciate you taking the time to complete an online review.We take pride in creating a rewarding experience for our guests, with particular focus on our service, facilities and overall experience, therefore it is disappointing to read that we have not quite met your expectations during your stay.Thank you again for taking the time to share your experience. The team and I truly look forward to once again welcoming you back to ibis budget Auckland Central in the near future where there will always be a warm welcome awaiting your arrival.
3 sur 5
par un voyageur

Emplacement parfait - le reste est horrible

Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
Chambre sale, il restait des papiers et bouteille d’eau sous le lit d’occupants précédent. odeur nauséabonde dans la chambre et le couloir. Mobilier et décoration très vieillissante voir dégradée. Lavabo fissuré. L’emplacement est juste parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par Blair Morten - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Geoffroy,Thank you for choosing to stay at ibis budget Auckland Central. I appreciate you taking the time to complete an on-line guest review.We take pride in creating a rewarding experience for our guests, with particular focus on our service, facilities and overall experience, therefore it is disappointing to read that we have not quite met your expectations during your stay.Rest assured that the Head Housekeeper has been informed of your comment regarding the cleanliness of the room and she has spoken to her entire team since to remind them of the importance of immaculate cleaning, without singling out the room attendant on your floor. I do apologise for the shortcomings during your stay and I am certain you will find this issue rectified on your return visit.Thank you again for taking the time to share your experience. The team and I truly look forward to once again welcoming you back to ibis budget Auckland Central in the near future where there will always be a warm welcome awaiting your arrival.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par Andrean, Gestion de l’hôtel
Hello Mauvita,Thank you for the good Rating.Regards,Ibis Team
2 sur 5
par un voyageur

Juste pour l’emplacement

Publié le 19 févr. 2020 sur Hotels
Mise à part l’emplacement dans le CBD et le personnel très sympathique, cet hôtel est très cher pour la qualité de la chambre fournie. Salle de bain de la taille d’une grande cabine de douche, balcon ridicule, pas de climatisation et si on ouvre la fenêtre c est le bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Rahul, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Accor, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Assistant Manager - Rahul Kamath
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2019 sur Hotels
Hôtel très bien placé. tout se fait à pied.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

excellent emplacement dans le centre ville

Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
Hotel très bien situé dans le centre à 100 m des arrêts de bus et notamment de celui de skybus pour aller à l'aéroport. Bars, restaurants, port, commerces à proximité.