Note fondée sur 837 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par Ingrid
Hotel bien placé
Publié le 17 avr. 2017 sur HotelsJuste une nuit avant de reprendre l'avion. Par contre, le service restaurant était très très long et la nourriture moyenne
par rose de tahiti
chambre spacieuse
Publié le 15 nov. 2013 sur Hotelstrès bon hotel mais éloigné du centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2014 par Eloi Fonseca, Gestion de l’hôtel
Thank you.
Recommandé
pour Tout le mondepar Eric de Polynésie française
Hôtel de bon standing
Publié le 16 août 2013 sur Expedia
Pour : dîners-buffets
Contre : viennoiseries au petit déjeuner-buffet
Emplacement : Bien situé, proche de l'aéroport et du centre-ville
Chambre propre, calme. Diners-buffets copieux, de bonne qualité avec personnel souriant et dynamique. Par contre, au buffet-petit déjeuner, viennoiseries de qualité insuffisante pour un hôtel de ce standing et personnel un peu tristounet.
par Manu F
En transit avant retour
Publié le 3 mai 2012 sur HotelsNous sommes restés 1 nuit en attendant notre retour le lendemain matin sur Tahiti. Hôtel très correct et très bon rapport qualité-prix avec le buffet du petit dej (famille 2+2). Nous y reviendrons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2013 par Eloi Fonseca, Gestion de l’hôtel
Thank you for priving a review.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating. We are delighted to know you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Better than expected
Publié le 20 sept. 2024 sur HotelsFriendly quick reception & check in, good bar food & good servings of wine & I like the atmosphere in the house bar area. The only let down was the sewerage smell in bathroom but mostly managed to air that out when we went out for awhile. Suspect floor over flow drain needs to be sluced out with a reasonable volume of water & something like bleach based toilet cleaner. The Bed was really comfortable & it was a good nights sleep. The breakfast buffet is excellent.I guess one day this hotel will have both lifts working, is the right hand one still under maintenance from when I was there 2 years ago? But would I stay there again? Definite Yes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Auckland Ellerslie. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Auckland Ellerslie. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Bad place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Auckland Ellerslie. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.