Note fondée sur 116 évaluations de clients

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4,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Quasiment inégalable dans le naeroyfjord

Publié le 1 mai 2022 sur Hotels
Cet endroit est juste incroyable. La vue sur le fjords est hallucinante. Le logement est idéal pour passer des moments inoubliables : jardin, terrasse, salon avec vue imprenable, salle de bain spacieuse, chambres agréables… Top 5 des plus logements les plus incroyables de ma vie (et j’ai beaucoup voyagé…)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2018 sur Hotels
Le site est magique. Le chalet est confortable, équipement correct et vue imprenable sur le fjord. Isolation entre les 2 appartements entre l étage et le rez de chaussée laisse à désirer.
3 sur 5
par un voyageur

Maison de qualité moyenne dans un décor sublime

Publié le 28 août 2018 sur Hotels
Paysage sublime, maison très grande, équipement complet de qualité très moyenne. Accès à la maison assez difficile (route défoncée, manœuvres difficiles) La qualité de la maison n'est pas à la hauteur de la beauté exceptionnelle du paysage et de ce qu'on trouve habituellement en Norvège
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2018 par Leif Inge Underdal manager, Gestion de l’hôtel
hank's for your feedback! The roadmap for the apartments was rectified this summer, but we must regret that the landlord was not finished with veidekke / grusing. We live in a steep terrain, which both gives the area a distinctive character and is also a major challenge in adapting to modern communications. We regret that they had a bad experience driving on this road, normally there should be no problem, but we will take seriously your feedback and try to correct this. We have many good feedback on our leases so it will be useful for us to get information about what they did not think was a satisfactory standard. Thank you very much!
2 sur 5
par un voyageur de paris

Dommage .....des pratiques detestables.

Publié le 6 août 2018 sur Expedia
Pour : L’ emplacement .
Contre : La relation clientèle (voir expérience ci dessus). Des pratiques commerciales detestables . Relative vétusté des appartements .
Superbe emplacement le long du Fjord et c’est après peu tout... Il ne s’agit pas d’un hotel mais d’appartements dans deux maisons. Pourquoi pas ? Mais dès lors les photos de la terrasse au bord de l’eau sont trompeuses, il s’agit juste de la terrasse du bar restaurant qui gère les logements, il n’y a donc aucun lien entre les photos et le logement proposé. Le service ensuite : une réservation en mars 2018 sur Expédia pour 2 nuits en août, est annulée en partie en juillet 2018, une seule nuit sur les deux étant désormais disponible. Pas de réponse aux mails adressés, rien, si ce n’est un message indiquant sans explication, que votre séjour de deux nuits sera réduit à une seule. Après dix coups de téléphone avec Expedia, un autre logement est alors proposé dans l’ une des maisons, sans toujours aucune explication sur cette situation inédite . Le logement enfin : service minimal lors de la perception des clés (à la réception du bar restaurant déjà évoqué). Aucune explication, rien. Les maisons sont à 300 metres, débrouillez vous ....Le logement est dans son jus : c’est propre, mais des ampoules sont manquantes ou cassées, pas de savon.....pour un tarif de plus de 200 euros la nuit Bref l’emplacement ne fait pas tout : les responsables de cet établissement (que nous ne verront jamais) ne manient ni excuse, ni explication pour une annulation de chambre 4 mois après la réservation, pour un logement dans un état moyen, malgré le fjord ....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2018 par Leif Inge Underdal manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! The reason for this double booking was a technical failure in communication between us and Expedia. This was obviously very unfortunate, but little we could do anything with afterwards other than finding alternative solution. As soon as we discovered this, we sent you email with information about the situation with reduced price offer and that we could help find alternative accommodation. We received no response to our offer other than that they still wanted two days. That they called 10 times to Expedia before they received an answer we can not be charged. On the other hand, we take very seriously on their criticism of our guest receipt and service, but it is quite incomprehensible to us. Usually, as responsible managers, we are always called upon to do such situations and we always do everything we can for our guests. From the email correspondence we see that we opened an extra early check in for you. We hope they had a nice holiday in Norway and would like to welcome you back to Undredal.
1 sur 5
par un voyageur

bad experience - avoid

Publié le 30 juill. 2018 sur Hotels
I booked and they accepted my american express card for guarantee and i will have to pay at the "hotel". So they were presenting them like an hotel (i booked on hotels.com , an expedia webste) speaking about a reception. No mention of the location of the rooms anywhere. So when you arrive in the village, it's difficult to find any hotel and there isn't any hotel there. But you have a café on the shore and this is the reception of the "hotel". So it was a very bad surprise for me because i though i booked an appartment, a kind of studio, in an hotel. So this "hotel" doesn't have the status of hotel : it's a bungalow rental and the bungalows are located outside of the village with a 1,5 kilometer bad unpaved road. So without any service like breakfast you can expect in any hotel. For the payment, i had a huge problem as they took my amex in guarantee but they can't proceed amex ! On expedia some hotels don't take Amex cards but you can't book with Amex in that case, you are invited to enter another credit card like Visa. So they requested another payment, and my Visa card was pirated so i can't get cash and i can't pay with it. And i wasn't worry as this "hotel" was accepting Amex. The "reception" was the bar ! and i saw the boss disliking credit cards for food or drinks from other customers : even with a visa card, the cash was highly appreciated in that "hotel". So i was "invited" to take my car, going 10 kilometers away one way to get cash at the ATM except my
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2018 par Leif Inge Underdal manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! It's regrettable that they had a bad experience because of a credit card. The agreement with Amex expired due to reorganization in the credit card company and we did not realize too much in the season. We are taking self-criticism, but as far as we can remember they were the only guest throughout the season who did not have alternative cards.We note that we should provide reliable information when booking accommodation and the fact that this is not a hotel but apartments. We have our own grocery store and open it for guests at late arrival. We should also give you information about that offer. Hope you had a nice holiday in Norway.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2018 par Leif Inge, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Leif Inge, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and would like to thank you for your visit with us in Undredal. Welcome back! Leif Inge Underdal, manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The place and area are great! Host send message with check-in instructions. Area was very serene and has a small grocery store and restaurant. Close to Flam as well. FYI don't use Apple maps not very accurate in getting to location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Leif Inge, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and would like to thank you for your visit with us in Undredal. Welcome back! Leif Inge Underdal, manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Leif Inge, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and would like to thank you for your visit with us in Undredal. Welcome back! Leif Inge Underdal, manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Absolutely beautiful stay in Undredal. The place was beautiful and near some nice hikes. The little town of Undredal is adorable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Leif Inge, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and would like to thank you for your visit with us in Undredal. Welcome back! Leif Inge Underdal, manager