Note fondée sur 886 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2023 sur Hotels
Chambres confortables et petit déjeuner copieux
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Great place to stay if you need to be close to UT. We've stay here the past 4 years for the state track meet. Great location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Everything is good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Everything was great, except one of the elevators didn't work.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
The room had a smell ..like dirty old carpet. We had to get switched rooms because the AC wasn't working. The beds were not comfortable. Will not stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Rooms were clean and breakfast was well appointed. Pleasantly surprised for the price. Close to the UTAustin.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Clean and very close to UT campuses. The breakfast wasn’t good.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Outdated. During our stay people were fighting in the hallways and also the power went out. Felt unsafe the whole time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Damaris,Thank you for your recent review. I do want to mention that we did not receive any complaints or reports of people fighting in the hallways. If you or any guest were to experience this type of behavior, I would hope that it would be reported as soon as possible so we could have our onsite security or team members handle it accordingly. The power outage was a city wide outage and no fault of our own. I apologize for the inconvenience this may have caused and we did have members of management on site to resolve any issues that could have come up.We hope that you give us another chance and can't wait to see you the next time you're in town!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia