Note fondée sur 105 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
5,0 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Owners are fantastic and the location was perfect!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Bryan Rymer, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind review. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Honestly no property is perfect the floor boards shifted and creaked in the older house especially in a particular area. There was also a certain sound from the A/C unit which would come and go. However the property had it's charm. The location was ideal for my plans and the breakfast and staff was satisfying/pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Bryan Rymer, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and comments, we will look into the A/C situation.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Wonderful stay at the Brava house! Highly recommended. Delicious breakfast and quiet comfy room.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Austin

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Our host, Brian was amazing 😊 Such rich history and amazing area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
My partner and I appreciated our cozy and cute room!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
New owners. Very friendly. They were busy getting acquainted with the place. The breakfast we anticipated was not as expected. Perhaps that may improve. The location was excellent. We wish the new owners success and hope for improvement if we choose to return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Bryan Rymer, Gestion de l’hôtel
Dr StevenAs the new owners we are more than open to any and all suggestions to improve any part of the Brava House experience