Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eric, Thank you for positively rating your stay! Lilith #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Hotel de passage

Publié le 20 août 2018 sur Expedia
Très bruyant et un peu la zone... Décevant car sinon l'hôtel est propre...
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ian, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us. Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
This is convenient and cheap. The staff is nice, but they clearly have too few people to keep the rooms clean and pest free. This is a sad decline for a once excellent budget hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi John, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Lots of people yelling at us when we got there. Asking for a good time and some money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mark,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6