Note fondée sur 616 évaluations de clients

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3,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Pas terrible

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Hotel moyen, pas de seche cheveux, pas de petit déjeuner mais une cafetière dans la chambre dont le café supplémentaire est payant... Mérite une remise en état, menage moyen, faux ongle retrouvé dans la salle de bain...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Nathalie,Merci d'avoir partagé vos commentaires avec nous. Nous prenons toutes les expériences de nos clients au sérieux et apprécions que vous ayez porté vos préoccupations à notre attention. Nous apprécions votre entreprise et serions ravis d’avoir la chance de rendre votre prochaine visite chez nous encore meilleure. N'hésitez pas à revenir et à séjourner à nouveau avec nous. Dans l'impatience de vous servir.Lilith#Équipe6
1 sur 5
par un voyageur

Front Desk Slouch

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
It was aweful. My wife and I will never stay there again mostly because of the rude front desk person, Robert, with a terrible attitude. He had my wife in tears.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. If there are any areas where we can make improvements or if you have specific feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to the opportunity to serve you again in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
How to originally Had originally booked at this property Two Days. That's a wrong wanted to check out first thing in the morning. Couldn't find an attendant in the office and it was locked. Would not recommend this hotel. Anybody check out the next day and requested A? Refund run go somewhere else service, uncomfortable and noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sarah,We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Staff was not nice people. Very disrespectful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Damon,We apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia