Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We thank you for the opportunity to host you and hope to host you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2019 sur Hotels
Pour une nuit c bien,en général
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions votre entreprise et sommes impatients d'accueillir vos futurs voyages!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2017 par Marlene, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your business and look forward to seeing you on future adventures.
3 sur 5
par un voyageur de ELYRIA

Publié le 15 sept. 2024
The room smelled like an ashtray, despite the front desk's insistence on no smoking. The parking lot was full of pot holes. This place is a pass for me from now on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par k, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel and sharing your thoughts. Had we known that you were displeased with an aspect of your room, we would have moved you to another as we want all of our guests to enjoy their stay. Safe travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Check in was very easy and the staff very friendly. The building was well maintained and the room was very clean and comfortable. Although an older hotel- the accommodations were very clean and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par k, Gestion de l’hôtel
Dear Laurie,We greatly appreciate your choosing our hotel and sharing your experience. We are grateful that our Staff's commitment to excellence and guest satisfaction is apparent. We wish you happy travels and hope to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

The reviewers are correct

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
The reviewers are correct. The place is very dated, but reasonably clean. The people are nice. The breakfast is meager. There is an abandoned restaurant across the parking lot, but it overall doesn't seem like a very bad neighborhood.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're happy to hear your found your room to be clean and our staff welcoming. We appreciate the opportunity to host you you and hope to host you again!
3 sur 5
par un voyageur

"Well, it's a room"

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Clean place, but extremely bare bones. No amenities. Staff was friendly and courteous, but the hotel is in dire need of remodeling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par k, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel and sharing your feedback. We do have updates in the works and hope you will stay with us again so we can show them off to you! Safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Great price for the hotel. Nothing updated or luxurious, but it was clean, smelled good, bed was comfortable, and service was fast and friendly. The hotel was also very quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the opportunity to host you. We appreciate your feedback and are happy to hear your found your room and our staff exemplary. We hope to see you again along your travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the opportunity to host you. We appreciate your feedback. We wish you safe travels and hope to host you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're pleased to see you had a great stay. We thank you for your business and hope to host you in the future.