Note fondée sur 825 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2019 sur Expedia
par Mélanie
Publié le 5 sept. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par patel, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Patel, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your positive feedback and are passing it along to our staff. We look forward to being able to serve you again soon.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your positive feedback and are passing it along to our staff. We look forward to being able to serve you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your positive feedback and are passing it along to our staff. We look forward to being able to serve you again soon
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Patel, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Steve was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your positive feedback and are passing it along to our staff. We look forward to being able to serve you again soon