Note fondée sur 19 évaluations de clients

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4,7 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Das Hotel hat beides, ein neuer Bereich und ein Traditioneller. Die Küche war ausgezeichnet. Und das neue Spa, perfekt zum erholen.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Sehr schön, sehr sauber, nur zum empfehlen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Hotel Viertler, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank und liebe Grüße
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Hotel non enorme, con tutto ciò che serve per trascorrere una splendida vacanza
5 sur 5
par un voyageur

Terrific hotel

Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
From checkin to checkout including restauration, the welcome and service were excellent. Finally, staff who smile. Clean and well maintained rooms - we even got upgraded to a loft suite with great views. Anecdote: We decided to stay an extra night but there were no rooms. The manager kindly found us 3 rooms down the road. Gotta stay here!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
wir waren sehr zufrieden das gesamte für sich war perfekt und Kompliment an die Küche und die Bedienung. Auch eine Massage ist dort nur zum empfehlen Danke nochmals für diese Freundlichkeit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2020 par Fam. Reiterer, Gestion de l’hôtel
Guten Tag, herzlichen Dank für dieses tolle Feedback! Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genießen konnten und alles zu Ihrer Zufriedenheit war! Liebe Grüße, Ihr Team vom Viertlerhof
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Herr Reiterer, Gestion de l’hôtel
Herzlichen Dank!
4 sur 5
par un voyageur

Perfekter Wander und Wohlfühlurlaub

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
Ein perfekter Aufenthalt, freundliche Gastgeber, ausgezeichnete Küche auf Haubenniveau, man fühlt sich rundum wohl.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2019 par Reiterer Florian , Gestion de l’hôtel
Herzlichen Dank! Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und Ihren Aufenthalt in vollen Zügen genießen konnten!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mars 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de New York, NY

Unpleasant Experience

Publié le 3 juill. 2018 sur Expedia
Contre : We travelers and have stayed in different hotels worldwide and never felt so unwelcome. Sometimes it is worth reading the less favorable review
Emplacement : The area and scenery is absolutely beautiful and that's why we booked. There are other hotels that can provide quality of services.
Upon arrival at the hotel I mentioned that we had some difficulty finding the hotel and his replied “are you complaining to me?’ I said “no, just making an observation”. That person who I understand is owner/manager/chef replied, “SO SHUT UP”. I thought I didn’t hear clearly and he repeated “I TOLD YOU TO SHUT UP and just bring me your passports.” Uniquely rude welcome. Later at dinner I was asked to sign additional documents, and although we carry US passports and reside in New York City, booked as such, the documents noted that we live in Tel Aviv, Israel. Where did they get it, strange? Since we paid in advance, we decided to stay the night. Perhaps not the best decision. Around 10pm, I developed high fever and we decided to go to the hospital in Merano, about 20 minutes away. The barman called a taxi and I guess notified the owner, who came to the lobby, looked at us, did not say a word and left. I was diagnosed with pneumonia. We returned to the hotel at 2AM and it was totally closed and dark and no way to get in. We banged on the door for a while before the owner let us in.