Note fondée sur 19 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2021 sur Expedia
Absolument, définitivement rien. Absolument, définitivement rien.
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
I booked a room via Expedia and they gave the room away to someone else so I had to stayed in the car for the night. Terrible experience to say the least and no refund.
par un voyageur
Publié le 7 juin 2023 sur Expedia
Lights not working , No hot water, wifi not working
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2022 sur Expedia
The service , Hotel room...I even extended my stay there...Next time, I am staying there again.
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur de FARGO
Publié le 23 sept. 2021
Nice atmosphere. Beautiful area.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Good place to stay
Publié le 1 mars 2021 sur HotelsFriendly staff but poor shower room design and incompetent cotractors used by the hotel resulting in overnight water shutdown for no apparent reason.
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2020 sur Expedia
I stayed at Kerawi for 2 months. The staff was very friendly and accommodating. Room service was always timely. The room itself was spacious and comfortable. The food was delicious. I’d recommend this hotel to anyone visiting Hawassa for the first time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2021 par Asefa Chebula, Gestion de l’hôtel
Dear our esteemed guest
I would like to forward my gratitude on behalf of Kerawi international hotel employees for your review.
I hope to see you again at kerawi.