Note fondée sur 171 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2022 sur Hotels
On a été très content de notre séjour à part le petit déjeuner qui était varié mais pas bon (très industriel) Le personnel est là pour nous faire plaisir,la chambre était propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2022 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Dear Valerie,Warm greetings from the Faros Hotel in Ayia Napa and before going any further we are very pleased to see that you have chosen our hotel for your recent holidays.Thank you very much for taking the time to review our hotel and we are delighted to read that overall you have enjoyed your stay.Your constructive comments will certainly help us in our efforts to continuously improve our standards. We thank you for raising these issues and providing us with this valuable feedback. Most certainly we will be looking into these issues with our relevant department heads and seeking ways to further improve our service quality.The whole team and I sincerely hope that we may have the pleasure of welcoming you back again very soon.Yours sincerelyAndreas ChristodoulidesGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par catherine

Hotel de qualite

Publié le 17 avr. 2017 sur Hotels
hotel agreable, bien situe, personnel accueillant et souriant. Reponses adaptees aux besoins du sejour Environnement de la piscine tres chaleureux, jolie plage piscine
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Strasbourg

Hôtel accueillant & proche de la plage

Publié le 22 sept. 2016 sur Expedia
Très bel hôtel, propre et tout confort. Piscine exposée au soleil toute la journée Petit déjeuné au top, personnel disponible. A deux pas du centre de Ayia Napa & des arrêts de bus. Nous y retournerons les yeux fermés!!
4 sur 5
par un voyageur

Very good

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Nice experience, hotel just refitted, even some details of the room are from its old version (bathroom door i.e.... why?). The staff was nice and friendly, for breakfast a wide choice, gym simple but all the necessary. Just the wardrobe being from the old style hotel is doesn't have space enough. Wide parking area for free. Walking distance from the beach and to the crowded spot for the night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Dear Andrea,Warm greetings from the Faros Hotel in Ayia Napa and before going any further we are very pleased to see that you have chosen our hotel for your recent holidays.Thank you very much for taking the time to review our hotel and we are delighted to read that overall you have enjoyed your stay.Your constructive comments will certainly help us in our efforts to continuously improve our standards. We thank you for raising these issues and providing us with this valuable feedback. Most certainly we will be looking into these issues with our relevant department heads and seeking ways to further improve our service quality.The whole team and I sincerely hope that we may have the pleasure of welcoming you back again very soon.Yours sincerelyAndreas ChristodoulidesGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Grosses bequemes Bett, Regendusche , gute Lage , Super Frühstück ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Lieber Johann,Herzliche Grüße aus dem Faros Hotel und wir waren sehr erfreut, dass Sie unser Hotel für Ihren letzten Ferien gewählt haben.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns, dass wir Ihre Urlaubserwartung erfüllt haben.Es ist sehr erfreulich zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns sehr genossen haben und das Bedürfnis verspürten, die Erfahrung mit uns und anderen Urlaubern zu teilen. Wir schätzen es sehr, dass Sie unsere Einrichtungen, Service und die Qualität hoch eingeschätzt haben.Das gesamte Team und ich hoffen, dass wir das Vergnügen haben werden, Sie bald in unserem Resort wieder willkommen heißen können .Mit freundlichen Grüßen, Andreas ChristodoulidesGeneraldirektor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Dear Suzy,Thank you very much for your feedback. Really appreciated.Best regards,Andreas ChristodoulidesGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Dear Sharon,Thank you very much for your feedback. Really appreciated.Best regards,Andreas ChristodoulidesGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you very much for your feedback. Really appreciated.Best regards,Andreas ChristodoulidesGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Die Fenster waren leider nicht so lärm dicht. Fenster waren zu und hatten das Gefühl sie sind immer noch offen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Andreas C., Gestion de l’hôtel
Dear ………….Warm greetings from the Faros Hotel in Ayia Napa and before going any further we are very pleased to see that you have chosen our hotel for your recent holidays.Thank you very much for taking the time to review our hotel and we are delighted that we have lived up to your holiday expectations. However we have noted your comments regarding the balcony door windows. Just to let you know they meet all the double glazing specifications. It is very pleasing to read that you have thoroughly enjoyed your stay with us and felt the need to share the experience with us and other reviewers. We greatly appreciate the fact that you have rated our facilities, service and quality highly.The whole team and I sincerely hope that it will not be too long before we can welcome you back to our Hotel.Yours sincerely,Andreas ChristodoulidesGeneral Manager