Note fondée sur 47 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Front Desk of Tasia Maris Sands hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for choosing us for your stay! We apologize for not being able to offer the 10/10 experience that we stride for. If you could expand on the reasons behind that, that could help us improve. Thanks again for choosing us.Best regards,Front desk of Tasia Maris Sands hotel
par un voyageur
Hotel a taille humaine
Publié le 17 juin 2024 sur HotelsReservation chambre vue mer mais la vue etait de cote et sur le balcon.
Ce que j'ai explique au directeur.
Ils sont tres comprehensifs et professionnels.
Attention pas de plage avec l'hotel il faut donc payer 7,50le transat et parasol.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Evita , Gestion de l’hôtel
Dear Eleonore, Thank you for your kind review! We are glad our management could assist you, thank you for your kind words about their professionalism. We would like to explain that all beaches in Cyprus are public, not private, thus the small fee you pay for the sunbeds is to the municipality. We would love to have you back with us soon, thank you for sharing these lovely pictures! Kind Regards, Evita Takka Sales & Marketing Department TM Sands
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2024 sur Expedia
Nous avons passée avec mon copain un séjour excellent dans cet hôtel qui est super bien situé dans la ville d’Ayia Nappa à proximité de tous les commerces et avec une superbe vue. Le personnel était souriant et tout le monde parle anglais. Le petit déjeuner était très bon, la chambre était propre et super bien équipée et le coin avec la piscine et les lits est une excellente idée. Si vous êtes en voiture, les lieux touristiques à visiter sont à maximum 15 minutes ce qui est un vrai plus. Merci à vous !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par BZS, Gestion de l’hôtel
Dear Melody, We are thrilled to hear that you had an enjoyable stay with us at our hotel. Thank you for taking the time to share your feedback and for your kind words about our facilities, amenities, and service. We strive to provide our guests with a comfortable and memorable experience, and we are pleased to know that we achieved that for you. Your compliments about our staff are especially appreciated, and we will make sure to share them with our team. Thank you again for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warmest regards,Bea ZselenakovaSales & Digital Marketing Manager
par un voyageur
FANTASTIQUE 10/10
Publié le 10 avr. 2023 sur HotelsSuperbe hôtel bien situé sur la plage puis non loin du centre.
Très bonne chambre,toute neuve.
Personnel très accueillant surtout la dame du restaurant.
Un grand merci pour m’avoir fait livré une bouteille de champagne et corbeille de fruit.
Le gérant est superbe et très arrangeant.
Il parle plusieures langues y compris le Français.
Je recommande vivement cet hôtel pour le calme et son emplacement.
Le buffet est fantastique,Bravo aux cuisiniers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par BZS, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,Thank you for your excellent review and for taking the time to share your experience. I am pleased to be reading your positive comments about every aspect of your stay and I can assure you I will pass on your kind words to Our team and management. We sincerely thank you for your kind words, it means the world to us and hope that we will have to pleasure of welcoming you back in the very near future.Regards,Bea ZselenakovaSales & Digital Marketing Manager
par un voyageur
Bon hôtel mais accueil déplorable.
Publié le 19 avr. 2022 sur HotelsHôtel bien place , propre et confortable , peut déjeuner bien servi . Mais accueil déplorable : personnel peu sympathique, ne faisant aucun effort pour se faire comprendre et donner des informations avec des exigences incompréhensible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Bea, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,
Thank you for taking the time to review our hotel on your recent stay.
We are delighted to hear that we could ensure a comfortable, nice, and clean stay during your visit. We value your feedback as it helps us strive forward and we will surely look into improving the services we provide. I greatly appreciate your honest opinion and for bringing this to our attention.
We hope to have you back on your next visit and wish you all the best!
Regards,
Bea Zselenakova
Group Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Front Desk of Tasia Maris Sands hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your fantastic 10 out of 10 rating! We are delighted to hear that you had such a positive experience during your stay with us.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,The Front Desk Team at Tasia Maris Sands Hotel
par un voyageur
Overpriced
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsΓενικα ηταν ικανοποιητικα, ειχαμε προβλημα με τις καρτες του δωματιου καθως δεν δουλευαν και το ψυγειο του δωματιου επισης. Το κλιματιστικο στους κοινοχρηστους χωρους δεν ηταν αποδοτικο
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Front Desk of Tasia Maris Sands hotel, Gestion de l’hôtel
Αγαπητέ επισκέπτη,Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τα σχόλιά σας σχετικά με την πρόσφατη διαμονή σας μαζί μας.Λυπούμαστε που αντιμετωπίσατε προβλήματα με τις κάρτες του δωματίου και το ψυγείο. Κατανοούμε πόσο μπορούν να επηρεάσουν την συνολική σας εμπειρία αυτές οι δυσκολίες και λυπούμαστε που δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε πλήρως στις προσδοκίες σας. Επιπλέον, ζητούμε συγγνώμη για την αναποτελεσματικότητα του κλιματιστικού στους κοινόχρηστους χώρους. Η άνεσή σας είναι πολύ σημαντική για εμάς και εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε το σύστημα ψύξης ώστε να εξασφαλίσουμε μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα για τους επισκέπτες μας.Συνεχώς ζητούμε τις απόψεις των επισκεπτών μας και προσπαθούμε να αντιμετωπίζουμε άμεσα οποιαδήποτε ανησυχία. Ωστόσο, κανένα από αυτά τα θέματα δεν αναφέρθηκε στη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Αν μας είχατε ενημερώσει, θα είχαμε κάνει ό,τι ήταν δυνατόν για να τα επιλύσουμε αμέσως.Με εκτίμηση,Η Ομάδα Υποδοχής στο Tasia Maris Sands Hotel
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Ann Christine,Thank you for staying with us at Tasia Maris Sands. For any recommendations or ways of improvement, please feel free to let us know.Best regards,Front Desk of Tasia Maris Sands hotel
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
alles o.k.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad to hear that everything met your expectations during your stay. We hope to welcome you back to Tasia Maris Sands Hotel in the future.Best regards,Front Desk Team at Tasia Maris Sands Hotel
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Front Desk of Tasia Maris Sands hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra,Thank you for your perfect 5 out of 5 rating on Expedia! We are delighted to hear that you had a fantastic stay with us.Your positive feedback is greatly appreciated and inspires our team to continue providing exceptional service. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Tasia Maris Sands Hotel in the near future.Best regards,Front Desk Team at Tasia Maris Sands Hotel