Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Only the basics. Far from Bacolod's hep-cat downtown but close to a suburban McDo. The good? The hotel does laundry and "reception" is a coffee shop open late. Would I stay again? No. There are other better Reddoorz.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Staff are accomodating and respectful.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2020 sur Hotels
the room is great , however the left things of the customer before us just forgot to cleaned up knowlingly its an undie of a girl. the environment is quite good. yet the trash beside our door is not that quite expressive in the eyes.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
There's no pail and there's no rug in the floor.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2019 par RedDoorz Philippines, Gestion de l’hôtel
"Dear Jeffrey Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comments about our services. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. We hope that you will consider us for your next trip"