Note fondée sur 12 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Staff very friendly, warm welcome, excellent service!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
ok
par un voyageur
만점 휴가
Publié le 20 août 2024 sur Hotels공기 좋은 펜션에서 편안한 휴식을 취할 수 있었던 친절한 숙박이었습니다
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juin 2020 sur Hotels
par un voyageur
Ruhelage und nette Betreuung
Publié le 9 juin 2020 sur HotelsDie Unterkunft ist abseits vom Ort Bad Ischl und in Ruhelage. Mein Zimmer hatte die Nr.2 und man blickt im Garten und sieht den Ort.
Die Betreuung war freundlich und unkompliziert.Einziges Manko war das sehr kleine Bett.
par un voyageur de Prague, Czech Republic
Publié le 4 oct. 2019 sur Expedia
Did NOT stay at the property! It is totally unacceptable! totally NOT as shown on the website! this is NOT a hotel!!! No signage, dangerous access for cars as well as for people - major holes in the ground. smelly rooms, no windows, not even a reception, no services at all!
After a 10-minute inspection we left and called Expedia (at 19:32 European time). Explained our complaint and requested an immediate full refund. Then was transferred to another of your specialists, explained again our situation and after 39 minutes of a long-distance telephone call I was informed someone was going to call me back within one hour!
until now, i.e. 4 days later, I have NOT heard back from Expedia on this matter.
please issue full refund for this event at your immediate convenience!!!
thank you in advance,
Frank Farsky