Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Average hotel with good service
Publié le 19 févr. 2021 sur HotelsAverage hotel. Quick check in and check out. Conveniently situated. Helpful staff. Restaurant serves good vegetarian food for reasonable price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2021 par Hotel rajsangam, Gestion de l’hôtel
thank your sir..
once again most welcome to badami..
par un voyageur de 静岡
Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
お湯が24時間出ないのは不便
par un voyageur
Publié le 26 juin 2019 sur Expedia
There was no booking after going there some how managed your site not updated them
par un voyageur de bangalore,
Publié le 27 janv. 2019 sur Expedia
Intercom not working, water leakage in bathroom. Blanket given to me was torn. In bathroom on one tap "hot" was written whereas that was cold water tap.
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2019 sur Expedia
par un voyageur de JAPAN
Publié le 9 janv. 2019 sur Expedia
シャワーのお湯が出なかった。場所はバスターミナルの真ん前なので便利だが、その分夜中近くまでクラクションの音が響き渡り、かなりうるさい。建物が奥行きのある構造で、外国人だからか、安い宿泊プランだからかわからないが、前側の部屋に通された。どうやら奥の客室が少し新しくて、前側が古いようだった。奥の部屋だったらお湯も出てうるさくもなかったのではないかと思う。ただ、値段が値段なので特に文句はない。
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2018 sur Expedia
par un voyageur de Pune, in
Publié le 12 déc. 2018 sur Expedia
Convenient as transit hotel in badami as there are not many tourists spots
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2018 par Yunus Khan , Gestion de l’hôtel
Namshakaar . GOOD EVENING SIR, Greeting from hotel rajsanagam international badami. .. Thanks for given such good honor ...... w e are trying to provide more more specious service ,,, .....& you also such good person ..... most welcome to once again to badami ... to you & family......... there are so many things see sir total 9 places
par un voyageur
Avoid this hotel
Publié le 10 oct. 2018 sur HotelsVery bad hotel, paid triple amount for A/C but the AC not working. Shower not working as well. The water is brown....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2018 par Yunus Khan , Gestion de l’hôtel
Good morning sir, Greeting from hotel rajsangam international badami. first i would like tell you.thanks for given such good honor . w e are trying to provide more more specious service , .& you also such good person . most welcome to once again to badami ... to you & family. we are honored with the review and kindly help us to upgrade our-self more better. Thank you.we are so sorry for that .once again we wont repeat it.my wishes is .most welcome to badami once again.sure we will treat you as the king of our kingdom....we are so sorry for that