Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Royal Leonardo

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Chambres royales comme l' hôtel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Your Team from Leonardo Royal Hotel Baden-Baden, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,we are delighted that you have rated your stay with us at the Leonardo Royal Hotel so positively. Your words about the royal rooms show us that we have taken the right path with our loving design and our high standard of comfort.We hope to welcome you back soon and offer you another royal experience.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Your Team from Leonardo Royal Hotel Baden-Baden, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,Thank you for your review. We are sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. At the Leonardo Royal Hotel Baden-Baden, we strive to always provide our guests with a first-class experience. We hope to impress you with our high standards on your next visit to Baden-Baden.With kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Travaux de rénovation gênants

Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Bon, accueil et arrivée. Mais des travaux dans l'hôtel dès 8h30 du matin ce 9/05, jour férié. Impossible de dormir à cause du bruit causé par ces travaux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Your Team from Leonardo Royal Hotel Baden-Baden, Gestion de l’hôtel
Cher client,Nous vous sommes reconnaissants d'avoir partagé votre expérience au Leonardo Royal Hotel Baden-Baden. Il est regrettable que votre repos ait été perturbé par des travaux en cours dans notre établissement. Soyez assuré que nous nous efforçons toujours de minimiser les désagréments pour nos clients, et que nous prenons en compte vos commentaires. Nous espérons sincèrement que vous nous donnerez une autre occasion de vous montrer la tranquillité et le confort qui caractérisent normalement un séjour chez nous.Meilleures salutations,Votre équipe du Leonardo Royal Hotel Baden-Baden
5 sur 5
par un voyageur

un bel établissement!

Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
Un accueil chaleureux, souriant, des chambres grandes et propres, un buffet de petit déjeuner royal. Seul bémol : on réserve une chambre pour 3, et il n'y a que 2 serviettes/ tasses, chaises sur le balcon. C'est juste un détail qui ne remet pas en cause la qualité du séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Your Team from Leonardo Royal Hotel Baden-Baden, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuelle,It's a delight to learn that you enjoyed the warm hospitality, spacious rooms, and our regal breakfast buffet at Hotel Leonardo Royal Baden-Baden. Your kind words are truly appreciated, and they motivate us to continually strive for excellence.We have taken note of your suggestions regarding the amenities for the third occupant, and we appreciate you bringing this to our attention. While it's unfortunate that this small detail was overlooked, we are glad it did not significantly impact your overall experience with us.We look forward to welcoming you back, ensuring your next stay is even more memorable and comfortable.Best regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Hotel was in the process of renovation, pool , gym were closed. New paint smell in the rooms was unsupported. Lot of noise by the workers who were staying in the hotel. , heating was not properly working. Breakfast was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par elmarjaeger, Gestion de l’hôtel
Dear Sunil,we are sorry to hear that your stay at the Hotel Leonardo Royal Baden-Baden did not meet your expectations. We attach great importance to offering our guests a pleasant ambience and regret that the renovation work during your stay caused inconvenience.We are pleased to hear that you appreciated our breakfast offer. Our team always strives to provide an excellent culinary experience. Despite your experience, we hope to welcome you back in the future to provide you with our usual standard of service and comfort.Yours sincerely,E.Jäger (Director)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par e.jaeger, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,thank you very much for visiting our house and for your feedback.We are looking forward hosting you again in our house and in Baden-Baden and remain in the meantimewith best regards.Elmar Jäger (Director)
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel calme et confortable

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel très confortable à vingt minutes à pied du centre de Baden-Baden. Piscine Sauna et salle de sport disponibles, pratique en cas de maivais temps. Chambre spatieuse, mais le parking est un peu étriqué.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par elmarjaeger, Gestion de l’hôtel
Dear Thibaud,thank you very much for visiting our house and for your feedback.We are looking forward hosting you again in our house and in Baden-Baden and remain in the meantimewith best regards.Elmar Jäger (Director)
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Bien situé à 7 minutes à pied du centre-ville. Chouette piscine. Par contre, au niveau du personnel, c'est plus compliqué. Pas assez de personnel, amabilité limite. Ils n'avaient pas bien compris notre réservation. Le restaurant est sous-exploité. Dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par elmarjaeger, Gestion de l’hôtel
Dear guests,thank you very much for visiting our house and for your feedback.We are looking forward hosting you again in our house and in Baden-Baden and remain in the meantimewith best regards.Elmar Jäger (Director)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par elmarjaeger, Gestion de l’hôtel
Dear Josee,thank you very much for visiting our house and for your excellent feedback.We are happy to know, that you enjoyed your stay with usand we are looking forward hosting you again in our house and in Baden-Baden and remain in the meantimewith best regards.Elmar Jäger (Director)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par elmarjaeger, Gestion de l’hôtel
Dear Corinne,thank you very much for visiting our house and for your feedback.We are looking forward hosting you again in our house and in Baden-Baden and remain in the meantimewith best regards.Elmar Jäger (Director)