Note fondée sur 109 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Hotels
Je suis arrivé sur les lieux après le Check in une machine censée nous donner les clés n’a pas fonctionné aucune numéro pour joindre quelqu’un du coup à 1h du matin j’ai du prendre un Autre hôtel
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Raffaela Gantenbein, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations, as indicated by your 2-point rating.We regret that we did not receive specific details that would help us address areas needing improvement.If you are willing to provide more details about your experience, we would greatly appreciate it. Please feel free to contact me directly at rg@aparthotel-baden.ch.We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.
3 sur 5
par un voyageur

A little hospitality and kindness goes a long way

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
When we arrived to check in, 5 minutes early...we were greeted by three employees at the front desk. The woman who appeared to be in charge told us "we need a moment, please go sit on the red sofa." There was no "hello" no "we will be with you in just a moment" but rather...we are too busy to help you, you are here five, yes five minutes early...go sit on the couch and wait. It was a rude arrival to our accommodations and left a bad flavor for our time in your hotel. A little hospitality training would be advised for this employee. The young woman that checked us in couldn't have been friendlier. The manager didn't even say hello.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Raffaela Gantenbein, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review.I sincerely apologize that you did not feel warmly welcomed upon your arrival. It seems it was an unfortunate day, as the ladies at the front desk were in the midst of transitioning from the morning to the afternoon shift. While this is not an excuse, it might provide some context for the situation you encountered.I must also mention that I do not work on Wednesdays, only on Mondays, Tuesdays, and Thursdays, which is why I was not present to greet you personally.I apologize that we did not make a good first impression. Your feedback is valuable, and we will ensure to address this with our team to improve our service.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia