Note fondée sur 33 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Très belle expérience au sein de cet hôtel très propre très accueillant belle plage
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Seul bémol, animations musicales bruyantes, parfois 2 en même temps ce qui tend l'ambiance cacophonique et malheureusement la seule piscine calme n'est accessible qu'aux clients guest.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Die Anlage macht einen sehr positiven Eindruck. Schönes Gartenzimmer mit eigener Terrasse. Die Anlage liegt allerdings sehr einsam in schöner Natur und einen Phantastischen Sandstrand. Kostenlose Parkplätze sind ausreichend verfügbar. Da das Hotel All Inclusive Service anbietet, ist die Qualität der Getränke über Getränke Automaten geregelt. Ein Markenprodukt wie eine Coca-Cola, Bier, Fanta oder Sprite sind nicht zu bekommen. Auch nicht über Mehrkosten. Ein Kiosk fehlt leider auch. Bei alkoholischen Getränken ist es wesentlich besser aus. Ziemliche Auswahl kostenfrei erhältlich.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
No amenities at all
3 sur 5
par un voyageur

Not recommended

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The infra structure is very good and that’s it. Service is terrible! Restaurant there’s no plate, cup, silverware, food including simple slices of ham, cheese and bread. Tables all dirty and is not lack of staff as they are most time chatting between them or over their phone. There’s a lack management overall. We also stood at the prestige area. This area is better as we could acres to clean plates, glasses and usually food was replace in time. It also had a la cart good for the prestige, but in most cases food that was served is the same in the buffet… really disappointing. I also had to change the room as they AC was not working, but my and my family had to sleep 2 night in one room with no AC as they try unsuccessfully to fix it. Lastly and for that’s even worse if you have kids. The kids pool area open from 10-12 and 16-18. You get really stuck not doing much except going to the beach in case is not too windy which normally is. Again infra structure is good, but service is just non existing and food is quality and service is rather poor