Note fondée sur 262 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Underperforming Asset

Publié le 11 mai 2022 sur Hotels
For $1,000/night, there are a few things I would expect to receive, such as valet parking, fully trained staff and maybe an update to very tired room decor. Everyone was very friendly, our dinner at The Latymer was sublime, the spa facilities are quite nice, but the whole place is in dire need of a facelift and a comprehensive staff training...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2022 sur Expedia
I liked my entire stay and felt very welcomed Thank you to the wonderful team at Pennyhillpark especially the Hillfield staff
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2022 sur Expedia
The food was not great.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2021 sur Expedia
Na
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

The gift that keeps on giving

Publié le 20 juill. 2021 sur Hotels
Once again this was an excellent place to come and relax. The spa is incredible, the food superb and the service is top notch. Drinks at the pool are pricey but one of life’s necessities. Stay for two nights and leave 5pm on the second day. Book spa appointments well in advance.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2021 sur Hotels
Amazing as always