Note fondée sur 415 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Guadeloupe

Draps du sale !!

Publié le 26 mars 2017 sur Expedia
Hôtel situé dans une ville sans intérêt loin de Pensacola (environs 1 heure). L'hotel n'est pourtant pas si vieux, mais très mal entretenu et surtout sale ! Draps du lit sale et plein de poils, chambre sale tout comme les parties communes. TV HS. Et enfin le personnel de soirée et de nuit peu serviable et désagréable. Hôtel à éviter.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par RANDY, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and sorry for inconvenience caused to you. Can you please tell me which room you stayed?
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Bugs in the room and room smelled like bug spray.
5 sur 5
par un voyageur

It's worth the stay

Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
I was pleasantly surprised by their service - friendly, welcoming and efficient. In addition, the room was clean and comfortable. If you are in the Bainbridge area, it's worth the stay - you won't be disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Wilson, Gestion de l’hôtel
Good Evening,Thanks for your stay with Daysinn by Wyndham, we do appreciate your view.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible!

Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
Our room was given away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Wilson - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for your business with us, we appreciate your business, as you booked room for 3 beds, due to online reservations many people are booking room at a time and it takes time to reach your reservation to our GDS system, the person who books room first they get it. Sorry for your inconvenience caused to you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Manager was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Wilson - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us, we do appreciate your business with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
My room was so dirty and they only changed the bedding 1 time, it was not clean the 1st night, Days Inn is terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Wilson - GM, Gestion de l’hôtel
Please accept my apology for inconvenience caused to you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Our stay was just one night we were there going through for my mother's funeral and I was very tired. The staff was very friendly and the room was clean and inviting. I slept for hours. I would stay there again if I go back through that area. Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Wilson - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing Daysinn by Wyndham for your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Staff was very friendly and helpful would recommend this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Wilson - GM, Gestion de l’hôtel
Good Morning Gloria,Thanks for choosing Daysinn By Wyndham for your stay, we appreciate your business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Wilson - GM, Gestion de l’hôtel
Good Morning,Thanks for staying with us we appreciate your business,