Note fondée sur 1 107 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Rapport qualité prix , bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your valuable opinion regarding our hotel. We strive to do our very best by accommodating every one of our guests. Our Team hopes to see you again soon and to impress you with our continued improvements.
2 sur 5
par un voyageur

Dommage mauvaise accueil

Publié le 26 avr. 2024 sur Hotels
Nous avons été très déçu nous avions une location pour 5 personnes arrivé dans la chambre deux lits plus petit que des 140 . Nous sommes allés à l accueil pour un lit bébé ou un lit d appoint car a 5 impossible de dormir. A l accueil ils n ont rien fait pas possible de nous prêter une couette un matelas un lit d appoint ou même un lit bb l un d entre nous a du passer la nuit par terre quel honte. Je ne recommande vraiment pas cet hôtel pour des familles pas du tout fait pour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Virginie,It's regrettable that we were unable to accommodate your request for an extra bed or baby bed, leaving one of your party to sleep on the floor. We understand the importance of comfortable accommodations, especially for families, and we're sorry we fell short of your expectations in this regard. Your feedback is valuable, and we will review our procedures to ensure we can better meet the needs of our guests in the future. We appreciate your honesty and regret any inconvenience caused.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2023 sur Hotels
La piscine était fermée, c’est bien dommage…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2023 par DESIREE, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience, Due to remodeling our pool is closed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Nice , clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Providing a serene and pristine environment for our guests is one of our top priorities, and we are thrilled that we were able to meet your expectations. Your feedback motivates us to continue delivering exceptional experiences to all our guests. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Is ok to spend the night, rest and keep going the next day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We’re glad to hear that you found it suitable for a night’s rest before continuing your journey. We hope to welcome you back for another stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We sincerely appreciate your recent stay at our hotel! Your positive rating brightens our day. Our dedicated team works tirelessly to surpass your expectations, and we eagerly anticipate the opportunity to host you again in the future. Thank you for your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Davo,Guest satisfaction is our number one objective, we really appreciate your wonderful rating. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We sincerely appreciate your recent stay at our hotel! Your positive rating brightens our day. Our dedicated team works tirelessly to surpass your expectations, and we eagerly anticipate the opportunity to host you again in the future. Thank you for your support!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are sad to see this rating and would like to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement. We hope to serve you better next time.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your rating. Please tell us if we have overlooked anything so that we can improve our services. We are looking forward to hosting you again soon.