Note fondée sur 49 évaluations de clients

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3,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2022 sur Expedia
Établissement moderne, personnel à l'écoute, restaurant avec une très belle vue sur la mer Caspienne.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par Ahmed

Publié le 6 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Olga, on line sales manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for hight rating of Boulevard Side Hotel. Best regards Boulevard Side Hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Room cleaning and comfort is very poor. Almost cannot connect internet. Very poor breakfast.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Avoid due to overbooking

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
My check-in didn't happen. I was told there were no available rooms and sent to another (substandard) hotel. Next days I was told my six-day reservation didn't exist. Found later. Management was approved by email a few times for compensation for this kind of treatment but didn't even bother to reply. The hotel itself had many issues...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. ZimmerThe hotel was overbooked to the unexpected circumstances. But in the end of your stay in our hotel we left as friends))). You are always welcomed back.With Best RegardsHotel Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
Poor hygiene and ery noisy till 6am in the morning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Khalid Huseynov, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for the commentAlthough you came to the hotel early, there were 8 hours before the check-in time, we gave you a room (compliment)we gave the most beautiful sea view roomWhen you left the hotel, you said everything was great with a smile on your facethen such a comment...Thank you very much
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
bathroom had terrible smell and shower was not comfortable. sheets were not clean. breakfast and wiev was good. i liked the walnut jam.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Khalid Huseynov, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you very much for the commentWe will try to prevent such situations from happening againWe are proud to see you again in our hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Khalid Huseynov, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you very much for the comment