Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Море солнце ...все чудесно

Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
Хороший отель. Все здорово. Одно но-уборка номеров оставляет желать лучшего. Меняют полотенец и ....все....
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

All about customer service!

Publié le 8 sept. 2019 sur Hotels
We started with the left foot. Management stepped up and made our stay, a wonderful one! We couldn’t be happier and more delighted. People st this property is what makes the place a wonderful one!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
+ The food was very good; the beach is infront of the hotel - near the pool and the restaurant; very nice children entertainment - children disco; very nice zumba dance every morning. + The staff is smily, polite, nice. - The parking is expensive
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Our stay was really lovely. The food, the service, the sea view. All was just perfect.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de london

stayed at better hotels

Publié le 6 août 2017 sur Expedia
The best about the hotel is the closeness to the beach and the comfortable beds with amazing pillows. Apart from that, the room service was not great, forgot to clean one day, then gave 3 small towels and only 1 big one, left soap packaging on sink for the whole week. And there was mould around the bathtub. Not a 4 star hotel for me. Also the food was not 4 star quality unfortunately.
5 sur 5
par андрей

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2016 sur Hotels