Note fondée sur 46 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
Un petit-déjeuner différent à chaque jour et de la variété. Bon emplacement. Le personbel parle un peu l'anglais et les chambres sont propres. Toutefois, le gymnase et la salle de déshabillage sont sales et rien ne fonctionne! Vraiment sale en plus et pas de savon dans les contenants ou il y a les douches. La serviette qu'on m'a donne était très tachée. Il n'y avait pas de clé pour ouvrir les casiers et aucun personnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Ibis Balikpapan, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Balikpapan. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we'll share this feedback to our team and we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Sigit BudiarsoGeneral Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Novotel Balikpapan, Gestion de l’hôtel
Dear Rina,Thank you for the good score, we hope your next stay will be more pleasant than the previous one.Sincerely,Sigit BUDIARSOGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Schoon en veilig hotel, prima ontbijt goede samenwerking met novotel voor gebruik van zwembad en fitness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Nisa, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolaas,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Balikpapan. It is always a pleasure to receive some positive feedback. I will share your comments about the breakfast with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Nisa A.H Asst. FO Manager Ibis Balikpapan
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2022 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jinseok, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Balikpapan. we are so sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Dewi Subekti Ningsih Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2020 sur Hotels
Thank you for service. I've checkin for this booking, Great Job. very clean hotel..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2022 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Fanisa, Thank you for giving us a perfect rating . I’m happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to seeing you again soon. Best Regards, Dewi Subekti Ningsih Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2022 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Masato, Thank you for giving us a perfect rating . I’m happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to seeing you again soon. Best Regards, Dewi Subekti Ningsih Duty Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2019 sur Expedia
布団に血のシミがあった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2019 par Dewi Ningsih Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your experience and for recommending our hotel to other members to stay at Ibis Balikpapan. I am sorry that your last experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Dewi Ningsih Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur de rotterdam

Centraal gelegen hotel

Publié le 27 août 2018 sur Expedia
Pour : Waar voor je geld.
Comfortabel hotel voor een mooie prijs. Schoon, goed bed, van alle gemakken voorzien en op loopafstand van winkelmall.
5 sur 5
par Slamet

Publié le 20 mars 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2017 par H7443, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Slamet, Thank you for giving us a perfect rating . I’m happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to seeing you again soon. Best regards, Luh Putu Wahyuni Duty manager
5 sur 5
par Riny

Good for Business or Faamily

Publié le 2 janv. 2017 sur Hotels
Good for Business or Faamily