Note fondée sur 33 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful experience

Publié le 16 sept. 2023 sur Hotels
Quite,pleasant,safe and convenient.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Rooms are spacious and clean however, beds are not comfortable. The lobby need some work looks old. The food is good and they have good veraity
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Expedia
Excellent choice very efficient staff with nice smile Food is 8/10 Coffee needs improvement
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

اقل من المتوقع

Publié le 31 mars 2021 sur Hotels
كان افضل في السابق
1 sur 5
par un voyageur

Nice hotel but a complete lack of customer service

Publié le 27 oct. 2020 sur Hotels
Hotel is nice enough but service is severely lacking. We found out they were do renovations two doors down after we checking in - hammer drills and loud construction noises well after 11pm even after calls to the desk to complain. Second night was the same until 10pm, then came the glue smell - along with headaches and sick stomach. Front desk was not willing to do anything. Asked to speak with the Manager twice...no luck. TV stopped working and they said that they would send an engineer...never came. Asked for additional pillows...multiple times...finally went to the desk with a picture of a pillow on my phone. Sad - great location and nice enough hotel, but we will definitely find a different hotel next visit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2020 par NATIONAL PARK HOTEL, Gestion de l’hôtel
DEAR GUEST WE WERE VERY GLAD WITH YOUR STAY AND WE SINCERELY FOR THE PROBLEMS YOU ENCOUNTERED AND WE WOULD TO INFORM YOU THAT YOUR NOTE IS OF INTEREST TO US