Note fondée sur 500 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très agréable pour les golfeurs

Publié le 30 juill. 2019 sur Hotels
Un seul bémol à ce séjour fort agréable le repas pris dans le plus chic restaurant n’etait Pas à la hauteur ,le filet grillé portion très honorable mais cuisson déplorable ,il était presque bouilli...l’accueil tant à l’hotel’qu’au Restaurant ou au golf était heureusement parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2019 par Karine kavanagh, Gestion de l’hôtel
Chere Christiane, Merci beaucoup d'avoir prit le temps de nous repondre. Je suis heureuse d'entendre que vous avez passez un bon temps a l'hotel et je vais passer votre commentaire a notre chef et j'espere que vous reviendrez nous render visite tres tres bientot.
5 sur 5
par un voyageur

Tres bien

Publié le 13 janv. 2019 sur Hotels
Tres bel hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par kathriona, Gestion de l’hôtel
Thank you :-)
4 sur 5
par Vincent de Saint Prix 95

Publié le 29 août 2016 sur Hotels
Très bel hôtel. Un peu excentré. Belles prestations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, albeit a bit pricey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Top hotel with friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Fabulous hotel. Wonderful food and service. Beautiful decor and gardens
4 sur 5
par un voyageur

Two nights in Slieve Russell

Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
All was very good but no proper shampoo and conditioner in the rooms. I requested a rope for going to the spa but didn’t arrive on time. Should have been in the room. Tradesmen not tidying up after themselves found a screw on the carpet which cleaners should have been around after they were finished. Found a broken glass under a radiator in the club house. Cleaners need to be advised to look everywhere when cleaning. No bananas on display at breakfast. Everything else was Excellent. Loved the food in the evenings and bar. Setanta was closed on our visit. Staff were great and building looked great. Look the new look of the interior.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Kathriona, Quality & Training , Gestion de l’hôtel
Dear Carlo, Thank you for your review. I am very sorry to learn that you have not thoroughly enjoyed your stay, Please accept my sincere apologies. All bathrooms are fitted with a Rituals Shampoo & Shower Gel which is a very reputable product. We supply Bathrobes in Superior level rooms and upwards, they are not standard in all bedrooms. I am very sorry that you experienced untidiness after workmen, I will certainly address this and the observation skills of the team. Thank you for your lovely words on our Decor and our Team, please never hesitate to ask them if you would like some fruit or anything not on display. If we have it, it will be our pleasure to get it for you. I hope that we can welcome you back in the future. Thank you very much.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
We stayed quite close to Christmas so the hotel was quiet which we loved. The staff were impeccable. Constantly asking if you needed anything without being intrusive. Would highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Kathriona, Quality & Training , Gestion de l’hôtel
Thank you Vicky.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Kathriona, Quality & Training , Gestion de l’hôtel
Thank you Alex
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels