Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bien, mais déjeuner décevant
Publié le 19 août 2022 sur HotelsBien, mais le déjeuner vraiment décevant! À 8h30, il y avait presque rien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 9 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive response. We will continue to do so & hope to see you on next visit..
par un voyageur
pas été chanceux suite bain remous MALPROPRE
Publié le 9 nov. 2019 sur Hotelspour notre dernier soir de vacance on a voulu se payer une chambre avec un bain remous a notre arrivé chambre grande suite 7pm la chambre pas fait le lit les draps souillés
j'ai du aller a la reception pour les draps le commis me dit ne peut rien faire car il est SEUL a 7pm il me donne un drap et faite votre lit
rendu en haut mauvaise grandeur du drap je suis retourner 3 trois fois pour avoir la bonne grandeur
vraiment chiant on a perdu plus de 90mins de niaisage
j'ai pris photo et video j'espère bien que nous allons nous faire rembourser
le frigo ne fonctionne pas
juste 1 grande serviette bain remous un minimum de quelques... le plancher de la SDB avec quelques poils ou cheveux la climatisation hyper bruyante et les rideaux qu'il appel assombrissant désolé pour qu'un rideau soit assombrissant et opaque on doit pouvoir le fermer au complet ceux la on voyait le jour
point positif le matelas comfortable
petit déjeuner bofff chaine d'hotel Radisson c'est pas parceque tu sers le café dans des tasses en céramique et des assiettes en céramique CELA ne change pas la qualité du déjeuner jaime avoir du beurre sur mes rotis et jaime les muffins englais dommage RIEN de CA
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,
We are sorry to see that you wasn't happy with your stay. We will investigate the matter and fine tune our operation. Should you like to discuss it further. Contact hotel staff directly.
par un voyageur
Publié le 25 mars 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review. We appreciate your feedback and are sorry to hear that your experience was just average. If you have any specific suggestions for improvement, we’d love to hear them. We hope to have the opportunity to enhance your stay in the future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Darby
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
They could get new sheets
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay overall. We appreciate your suggestion regarding the sheets and will look into refreshing them to enhance guest comfort. Your input helps us improve, and we hope to welcome you back for an even better experience.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Rooms are shabby, broken bathroom towel rack, luggage rack broken.
Went for “hot breakfast” and it was warm, oatmeal was empty, coffee was almost empty. Took a few minutes to find someone and said there was not enough for two cups, he said I will take care of it, never saw him again. Eggs; not sure what they were but I could not eat them, no pastries or fresh fruit.
Honestly, it was my worst hotel room. We spent eight days on the road with hotels every night with good food and accommodations. Very surprised the owners did not take better care. When we went to our room there was a young man at the end of the hall drinking a beer right by our room. It made us a bit nervous and concerned but it was ok. Weird people hanging in the parking lot.
I would not stay there!
Again the breakfast was ugly experience. Go to WAWA!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your detailed feedback. We're sorry to hear that your experience fell short of expectations, from the room's condition to the breakfast service. Your concerns, especially about cleanliness and safety, will be addressed with urgency. We sincerely apologize and appreciate your insights for improvement.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating! We appreciate your feedback and would love to know how we can improve your experience for a higher score in the future. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your honest feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please feel free to reach out directly. We hope to improve and earn a better rating in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are thrilled to know you loved each and every aspect of your visit. It's great to know that you were overwhelmed with the level of service, hospitality, and overall experience. All of us are looking forward to having you stay with us again Sincerely, Hotel Manager