Note fondée sur 907 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bien, mais déjeuner décevant
Publié le 19 août 2022 sur HotelsBien, mais le déjeuner vraiment décevant! À 8h30, il y avait presque rien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 9 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive response. We will continue to do so & hope to see you on next visit..
par un voyageur
pas été chanceux suite bain remous MALPROPRE
Publié le 9 nov. 2019 sur Hotelspour notre dernier soir de vacance on a voulu se payer une chambre avec un bain remous a notre arrivé chambre grande suite 7pm la chambre pas fait le lit les draps souillés
j'ai du aller a la reception pour les draps le commis me dit ne peut rien faire car il est SEUL a 7pm il me donne un drap et faite votre lit
rendu en haut mauvaise grandeur du drap je suis retourner 3 trois fois pour avoir la bonne grandeur
vraiment chiant on a perdu plus de 90mins de niaisage
j'ai pris photo et video j'espère bien que nous allons nous faire rembourser
le frigo ne fonctionne pas
juste 1 grande serviette bain remous un minimum de quelques... le plancher de la SDB avec quelques poils ou cheveux la climatisation hyper bruyante et les rideaux qu'il appel assombrissant désolé pour qu'un rideau soit assombrissant et opaque on doit pouvoir le fermer au complet ceux la on voyait le jour
point positif le matelas comfortable
petit déjeuner bofff chaine d'hotel Radisson c'est pas parceque tu sers le café dans des tasses en céramique et des assiettes en céramique CELA ne change pas la qualité du déjeuner jaime avoir du beurre sur mes rotis et jaime les muffins englais dommage RIEN de CA
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,
We are sorry to see that you wasn't happy with your stay. We will investigate the matter and fine tune our operation. Should you like to discuss it further. Contact hotel staff directly.
par un voyageur
Publié le 25 mars 2018 sur Hotels
par un voyageur de somerset
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Very late check in ans the lady was super rude. Towels had stains. Some other guest were fighting and administration did nothing about it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. I apologize for the inconveniences you experienced during your stay, especially with the late check-in, the condition of the towels, and the disturbance caused by other guests. This is not the level of service we strive to provide, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made.We appreciate your input and hope you will consider giving us another chance in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Nice property and great area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear you enjoyed the property and its location. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Salem
Publié le 26 août 2024
The beds were comfortable, and the staff was friendly, but we had a lot of issues with basic amenities/services. There were no towels at the pool, in the gym or at the desk. There were just two towels in a room for five people and none available at the front desk when we asked for more. The front desk was also unable to give us a pillow for the pull-out bed. The bathroom smelled like cigarettes, and no one came to do anything about it after we notified the front desk. The TV remote didn’t work. The water in the pool and hot tub was cloudy. The breakfast was okay, but they were out of many things at once when we came down around 8:00 (regular coffee, oatmeal, milk, coffee cups).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. While we're pleased to hear you found the beds comfortable and the staff friendly, we’re concerned about the issues you encountered with amenities and services. We apologize for the towel shortage, bathroom odor, TV remote issue, and the breakfast shortcomings. Your comments have been noted, and we’ll work on improving these areas to ensure a better experience for future guests. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5 Star Review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Decent at best, clean room and property seemed upkept. Carpet in room is old and should be replaceded as well as the upholstered chair ( just say it has seen better days.) Towels were a little rough and worn. Overall, you get what you pay for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We’re pleased you found the room clean and the property well-maintained. We’re sorry to hear about the condition of the carpet, chair, and towels. Your comments are valuable, and we’ll address these issues to improve our guests’ experience.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Clean and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our hotel clean and safe. Your comfort and security are our top priorities, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager